ŠKODA presenteert 5 deurs coupédesign

Joske

Forumguru
Autonieuws | Skoda Vision C blikt vooruit op designtoekomst
m1myg2mbrvtd_600.jpg

5 februari 2014 | 13:00 | Tekst: Alexander Inia Print Mail Houd me op de hoogte
De salon van Genève betekent het showdebuut van een belangrijke Skoda: de Vision C. Deze vierdeurscoupé (Skoda noemt 'm een vijfdeurs coupé) laat namelijk zien hoe het Skoda-design zich in de nabije toekomst gaat ontwikkelen.

Skoda heeft inmiddels een eerste schets van de concept-car vrijgegeven. Er is nog nauwelijks informatie, maar we hebben van onze bronnen begrepen dat de vierdeurscoupé 'groter dan een Octavia' is.

De nieuwe designrichting kent wat Skoda betreft drie kernwoorden: 'expressiever, dynamischer en emotioneler'. Tegelijkertijd wil het Tsjechische merk niet de traditionele kopers afschrikken.

Wat betreft de productiekansen voor deze specifieke concept kunnen de fans zich vastklampen aan de volgende zinsnede: 'het studiemodel van de vijfdeurscoupé opent de deur naar innovatieve carrosserievormen'.

Meer informatie over de Vision C Concept volgt in de aanloop naar de salon van Genève. Die vindt dit jaar van 6 tot en met 16 maart plaats. De persdagen zijn op 4 en 5 maart.

Desperado

Forumguru
Ik mis een plaatje van de achterkant, zo op het eerste gezicht vind ik die niet mooi.
Voorkant is prima zo en dat kleurtje past me ook wel :yeehaa:

Zirx

Lid
Is op zich niet vreemd dat er wat een Audi A5 in zit.
Uiteindelijk hebben alle VAG auto's wel wat van elkaar weg.

Bovenaan Onderaan