ŠKODA Service app!

hpolie

Senior Member

RefleCs

Forumguru
Wel jammer dat er zo verschrikkelijk weinig effort wordt gestoken in de ontwikkeling van Windows Phone Apps ondanks de groeiende achterban daarvan.

Vanenkelen

Forumguru
ik heb de app gedownload, maar hij is wel heel basic... Bij de tips voor doe-het-zelven wordt niet eens het vervangen van een lamp beschreven. Het blijft bij bandenspanning controleren, ruitenwisservloeistof bijvullen... enz...

Dashboard en vertalen vind ik dan wel weer heel handig.

henriz

Forumguru
Verkoper gisteren bij de aflevering ook.
"Heb je een smartphone?"
Ja die heb ik.
"Dan kun je deze handige app gebruiken" Hij liet t me zien op zijn iPhone.
Ik betwijfel het.
En inderdaad, niets in de Store.
"Tijd voor een andere smartphone?"
Nee, ik ben erg tevreden met mij Nokia. Jammer dat het marktaandeel blijkbaar te klein wordt bevonden door veel bedrijven.

Gerke

Forumguru
Ik zit je maar te f#cken joh, zelf ben ik helemaal Apple freak, maar ieder z'n ding natuurlijk! ;)
Dat weet ik wel ;)
Ik heb een iPhone van de baas, zo'n nummertje 5, die werkt wel, maar ik loop me lens te zoeken naar settings etc. Oftewel, ik gebruik dat ding om te bellen en thats it. Als ik gebeld wordt staat die netjes doorgeschakeld naar mijn prive Nokia Lumia 1020.
Android was leuk, maar naarmate je die een poosje gebruikt wordt het trager en trager, ik heb zo'n Samsung SIII, leuk, maar als het spannend wordt onbruikbaar.
Microsoft heeft het gewoon gesnapt (welliswaar erg lang over gedaan), met wat ze nu neergezet hebben weet je weer wat je gemist hebt bij Apple en Android. Dus de komende 3 tot 4 jaar zal MS waarschijnlijk enorm groeien. Tot de volgende innovatie en dan hobbelen we allemaal weer over naar ............

Het jammere is gewoon dat de mensen die verantwoordelijk zijn voor de marketing dit niet willen zien, want dan moeten ze hun iPhone gaan inleveren (en dat is nog steeds een statussymbool ;) ).
Ik heb hier zo'n manager zitten die gewoon alleen maar iPhone wil hebben, want dat is veilig (jaja, hoezo?).
Ik vind het allemaal wel best, ik heb die Skoda app inmiddels op Android en iOS gezien, en kan er niet warm van worden.
Feit blijft dat die app vast wel doorontwikkeld gaat worden, alhoewel de fa Lukkien daar vast de hoofdprijs voor vraagt (en dat is natuurlijk de bottelneck, die vragen rustig 50.000 euro voor zo'n Windows Phone App)

• Leuk
Waarderingen: CDK

CDK

Forumguru
Ik vind de App in huidige vorm een wassen neus, je mist er niets aan als je'm niet hebt
Wat betreft Android dat vind ik helemaal niets, sorry voor de mensen die ik nu tegen hun schenen schop....., ik heb ooit een Windows Phone gehad op een HTC dat was echt een RAMP, met de laatste generatie heb ik geen ervaring, maar ik hoor daar idd zo nu en dan positieve berichten over, maar zolang ik blij word van m'n Apple producten blijf ik dat merk trouw :)

RefleCs

Forumguru
*Zucht* Waarom toch altijd de vete oprakelen met Microsoft, Apple en Android..... wordt daar zo moe van. Ik heb alle 3 en het werkt allemaal prima.

• Leuk

RefleCs

Forumguru
Zo was het niet bedoeld hoor..... :(

Weet ik Corné ;) maar in mijn werk kom ik deze vete vele malen per dag tegen.... vandaar de frustratie denk ik.

Je hebt van alles voor en tegenstanders maar wat vaak wordt gedaan is iets roepen zonder het met feiten te onderbouwen. Maar goed dat is een geheel andere discussie.

Dus niks op de persoon maar het was puur een algemene zucht van frustratie. Lets get back on topic! :D

Ik vind de App in huidige vorm een wassen neus, je mist er niets aan als je'm niet hebt

Helemaal mee eens @Corné de Kluijver. Als je nou je beurt kon plannen via de App en je onderhoudshistorie daarin terug zou kunnen vinden zou het zeeeeer interessant kunnen zijn.

--Toch nog even OFFTOPIC--
Wat betreft Android dat vind ik helemaal niets, sorry voor de mensen die ik nu tegen hun schenen schop....., ik heb ooit een Windows Phone gehad op een HTC dat was echt een RAMP, met de laatste generatie heb ik geen ervaring, maar ik hoor daar idd zo nu en dan positieve berichten over, maar zolang ik blij word van m'n Apple producten blijf ik dat merk trouw :)

Het windows phone van nu is niet meer te vergelijken met het windows mobile van vroeger. Een enorme stap voorwaarts. Voor wat betreft Android ben ik het met je eens. Tuurlijk is dat een mening maar voor mij persoonlijk is het het niet. IOS is mooi maar waarom moet het zoveel kosten?

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Bovenaan Onderaan