Škoda summer tour! Voor alle Belgen en Nederlanders op vakantie in België ;-)

Joske

Forumguru
Naamloos.jpg

Škoda komt naar jouw stad!

ŠKODA zal gedurende zomer, samen met andere partners, België doorkruisen met zijn Octavia Combi “Simply Clever” en verschillende animaties.

Kom ons bezoeken en profiteer van onze activiteiten:
De ŠKODA klimtoren voor de kinderen en het spel SIMPLY CLEVER voor de wat ouderen. Maak kans op een leuke prijs !

De agenda:

Naamloos.jpg

Laatst bewerkt:

Joske

Forumguru
En vandaag waren we er ook bij, in Nieuwpoort! :D

Het is echt een heuse Haribo-speeltuin eigenlijk met een niet zo heel grote Škoda-stand. De kinderen kunnen uit 10 spellen kiezen, wel lange wachtrijen en ze moeten er minstens 6 doen om mee te mogen dingen naar de hoofdprijs van vandaag.

Er stond een O3 Combi gestald met redelijk wat toeters en bellen, geen Elegance maar wel 4*4 op de achterklep.. :pieker: en chroom raamomlijsting.

Je mocht dan plaatsnemen in de auto achteraan en dan moest je een spel spelen op de Ipad, een eenvoudige vraag beantwoorden en uiteraard een schiftingsvraag ;)
Wie weet.. heb ik wel iets gewonnen! Zobiezo kreeg je een polsbandje van Škoda, ik heb er natuurlijk 3 :D.

Ik heb alvast een heleboel foto's genomen, niet in super kwaliteit maar ik wou ze toch delen met jullie:

groeten vanuit Nieuwpoort

Joske

De "Škoda-stand"

foto 4(1).JPG
foto 1(2).JPG foto 2(1).JPG foto 2(2).JPG foto 2.JPG foto 3.JPG

De polsbandjes:

foto25.JPG

Joske

Forumguru
foto 3(2).JPG

Laat die prijs maar komen dan! De hostess drukte me wel op het hart dat ik niet de auto kon winnen waar ik plaats in nam.. Ik zeg zo heel serieus: "maar ik heb plaats voor 3 Škoda's op mijn oprit hoor.. heb er al 2! :D "

Bovenaan Onderaan