Škoda Yeti draagt bolletjestrui bij Š-Point Amsterdam

MarcoO2

Forumguru
Škoda Yeti draagt bolletjestrui bij Š-Point Amsterdam
07 juli 2010

kodayetidraagtbolletjestruibijšpointamsterdamamsterdam.jpg

AMSTERDAM - Waar heel Nederland nog in Oranje sfeer is, zit Š-Point Amsterdam helemaal in de sfeer van de Tour de France, ’s werelds grootste en meest belangrijke wielerevenement die afgelopen zaterdag van start is gegaan. Niet alleen is de showroom gevuld met tal van Tour aanbiedingen, ook het eigen wagenpark is aangepast op de Tour de France.

Op ludieke wijze heeft Š-Point haar eigen ‘berggeit’, de Škoda Yeti, alvast de bolletjes trui voor de winnaar van het bergklassement omgehangen. En dat de Škoda Yeti niet alleen in de bergen goed uit de voeten kan, bewijst wel zijn titel van Trekauto van het Jaar 2010.

koda-yeti-draagt-bolletjestrui-bij-š-point-amsterdam-amsterdam-2.jpg

In de showroom van Š-Point Amsterdam staan de vernieuwde Škoda Fabia, Fabia Combi en Roomster nu met een extra sportief Tourpakket. Het sportieve Tourpakket bestaat uit lichtmetalen velgen en, afhankelijk van model en uitvoering, een wit dak, dakrailing en/of Sunset (extra getinte ramen achter). De meerprijs voor het Tourpakket bedraagt slechts € 199,-. Hiermee loopt het klantvoordeel op tot € 1.180,-.

Het Tourpakket is leverbaar op de Fabia en Fabia Combi Ambition, Dynamic en Elegance en op de Roomster Ambition en Dynamic.

Het Tourpakket is bestelbaar tot en met 31 augustus 2010. In dezelfde periode is er ook een extra gunstige financiering. Tegen slechts 3,99 procent kunnen de Fabia, Fabia Combi (uitgezonderd Greenline) en Roomster gefinancierd worden. Alle overige Škoda modellen, inclusief de Škoda Fabia Combi Greenline zijn te financieren vanaf 5,99 procent.Zakelijke rijders profiteren bovendien van twintig procent bijtelling (uitgezonderd de Roomster 1.6 TDI) op een Škoda met Tourpakket.

Er is keuze uit drie benzinemotoren (1.2 51 kW, 1.2 TSI 63 kW en 1.2 TSI 77 kW, de laatste ook met 7-traps DSG automaat) en twee dieselmotoren, de 1.2 TDI 55kW en de 1.6 TDI 77 kW.

Voor meer informatie:

Š-Point Amsterdam
Keienbergweg 111 - 1101 GG Amsterdam
Tel. 020-4301710
www.spoint.nl

bron: webregio

kcj

Actief lid
:D
Goed gedaan, leuke aandachtstrekker !

Maar om die kleurcombinatie te bestellen, gaat me iets te ver... :grin:
Rij je constant met de mazelen rond :shocked: :crazy:

Koen

Michel

Forumguru
Ik had hem gistermiddag al in het echt gezien, omdat mijn werkgever vlakbij S-Point zit. Het is in ieder geval wel origineel. Ik neem aan dat die mazelenvlekken er dadelijk weer af gehaald worden voordat ze hem weer in de verkoop doen.

Bothje

Heel gewoon lid
Leuk gedaan, maar Skoda sponsort een andere trui!!

Witte trui
Škoda is ook sponsor van de witte trui; de prijs voor de beste Tour-renner onder de 25 jaar. De link tussen Škoda en de wielersport krijgt nog meer glans met een blik op het verleden, want wat nu een ultramoderne autofabriek is, begon meer dan 100 jaar geleden als... fietsproducent!

Bijlagen

• witte_trui-300x300.jpg
    witte_trui-300x300.jpg
    6,9 KB · Weergaven: 13

WebZa

Nieuw lid
Inderdaad een zeer leuke manier om op te vallen.
Maar zouden de rode bollen geen stickers zijn die je er kan afhalen zodat je een knalwitte hebt?
In dat geval wil ik hem wel! :super:

sitechris

Donateur
en nu nog een gele, groene en witte Yeti ernaast en je hebt alle kleuren van de Tour voor de deur staan :). Zou cool zijn!

Rolle

Senior Member
De gele een super getunede S2 combi (snelste renner overall), de groene de fabia WRC oid (spurtkanon) en de witte het laatste nieuwe model (om helemaal in de context te blijven)

Bovenaan Onderaan