Šuper Šlimme Škodagen

Exciter

Administrator
Tot en met 31 mei nodigt de Škoda dealer u uit om langs te komen voor de Šuper Šlimme Škodagen.

Karstieman

Forumguru
Ten eerste: Omdat het altijd al slim was en is om Skoda te rijden.
Ten tweede: Vanwege de tijdelijk zeer aantrekkelijke Super Slimme Skoda-aanbiedingen.
Ten derde: Om een proefrit te maken.
En tot slot: Omdat U na afloop van die proefrit een uiterst slim cadeautje meekrijgt !

Dus na afloop van de proefrit krijg je een cadeau, maar niet na aankoop van de wagen... Daar mag je dan zelf om vragen, spontaan wordt er niets weggegeven.

Karstieman

Forumguru
Ja, als je de wagen eenmaal besteld hebt, ben je een stuk minder interessant voor de dealer. Raar maar waar ( bij 99% van de dealers dan )

Ik kreeg een fles wijn bij het ophalen van mijn auto. Geen idee wat voor bocht ze me gegeven hebben, binnenkort maar eens proberen.

Die bidon die ik van ze op de Auto Rai kreeg /forum/images/graemlins/confused.gif

Waarschijnlijk hadden ze er zo veel over dat ze via deze dagen van die troep af willen komen /forum/images/graemlins/tongue.gif /forum/images/graemlins/grin.gif /forum/images/graemlins/laugh.gif

higgy

Forumguru
Die ene auto zat op de RAI zat toch helemaal vol met bidons? Die bleven natuurlijk over na de RAI... /forum/images/graemlins/smile.gif

@Karstieman, je had daar zo'n balie bij Skoda (naast die concept) en daar hadden ze van die bidons liggen. Je moest er wel ff om vragen maar ze hadden er in ieder geval zat.

Karstieman

Forumguru
hmmm..misschien dat ik dit weekend eens even bij de dealer langsga. Misschien dat hij goedgehumeurd is en er een bidon vanaf kan /forum/images/graemlins/smile.gif

Hetzer

Forumguru
@karstieman ; Als het niet lukt , kun je er wel eentje van mij krijgen , ik heb er namelijk 2 gekregen op de AutoRai,

neem ik hem wel mee tijdens een meeting /forum/images/graemlins/grin.gif /forum/images/graemlins/grin.gif

Karstieman

Forumguru
</font><blockquote><font class="small">Citaat:</font><hr />
@karstieman ; Als het niet lukt , kun je er wel eentje van mij krijgen , ik heb er namelijk 2 gekregen op de AutoRai,

neem ik hem wel mee tijdens een meeting /forum/images/graemlins/grin.gif /forum/images/graemlins/grin.gif

[/ QUOTE ]

Ik ga het natuurlijk eerst zelf proberen, maar anders houd ik me van harte aanbevolen !! Thanks

Bovenaan Onderaan