Ja, tot op heden waren het vooral professionele bendes, maar breng dmv RTL4 de gewone straatdieven ook op ideeenInhoudelijk wel een zwakke reportage. Hier had wel meer uit gehaald kunnen worden. Bijvoorbeeld het noemen van Skoda's (-eigenaren) als slachtoffers, wat voor systemen het betreft en een reactie van PON.
Ja, tot op heden waren het vooral professionele bendes, maar breng dmv RTL4 de gewone straatdieven ook op ideeen.
Ik zou een consumentenboycot verwachten. Snap niet dat mensen hun gestolen Columbus nog laten vervangen door een andere Columbus.
Ik overweeg zelfs mijn systeem te verkopen (Kenwood, schijnt er ook makkelijk uit te rossen te zijn), vind het onhandig te weten dat vroeg of laat mijn inbouwsysteem wordt gestolen, zul je altijd zien op een onhandig moment zoals tijdens een vakantietrip ofzo.
Ik zou een consumentenboycot verwachten. Snap niet dat mensen hun gestolen Columbus nog laten vervangen door een andere Columbus.
Ik overweeg zelfs mijn systeem te verkopen (Kenwood, schijnt er ook makkelijk uit te rossen te zijn), vind het onhandig te weten dat vroeg of laat mijn inbouwsysteem wordt gestolen, zul je altijd zien op een onhandig moment zoals tijdens een vakantietrip ofzo.