02/11/09 19:30 RTL4 Nieuws - Diefstalgevoeligheid af-fabriek navi

Gershwin

Senior Member
Ter info: Zojuist een vooraankondiging gehoord dat er in het half acht journaal op RTL4 aandacht wordt besteed aan de diefstalgevoeligheid van af-fabriek navigatiesystemen.

rcFred

Senior Member
Ze adviseren een alarmsysteem.... Zonde van het geld, dat helpt ook niet namelijk.

Gershwin

Senior Member
Inhoudelijk wel een zwakke reportage. Hier had wel meer uit gehaald kunnen worden. Bijvoorbeeld het noemen van Skoda's (-eigenaren) als slachtoffers, wat voor systemen het betreft en een reactie van PON.

Bakkertje

Forumguru
Inderdaad een behoorlijk teleurstellende reportage. Had het aangegrepen om echte preventieve maatregelen te nemen..

Constant

Erelid
Inhoudelijk wel een zwakke reportage. Hier had wel meer uit gehaald kunnen worden. Bijvoorbeeld het noemen van Skoda's (-eigenaren) als slachtoffers, wat voor systemen het betreft en een reactie van PON.
Ja, tot op heden waren het vooral professionele bendes, maar breng dmv RTL4 de gewone straatdieven ook op ideeen :confused:.

Constant

Erelid
Ik zou een consumentenboycot verwachten. Snap niet dat mensen hun gestolen Columbus nog laten vervangen door een andere Columbus.

Ik overweeg zelfs mijn systeem te verkopen (Kenwood, schijnt er ook makkelijk uit te rossen te zijn), vind het onhandig te weten dat vroeg of laat mijn inbouwsysteem wordt gestolen, zul je altijd zien op een onhandig moment zoals tijdens een vakantietrip ofzo.

Wasmachineman

Forumguru
Ik zou een consumentenboycot verwachten. Snap niet dat mensen hun gestolen Columbus nog laten vervangen door een andere Columbus.

Ik overweeg zelfs mijn systeem te verkopen (Kenwood, schijnt er ook makkelijk uit te rossen te zijn), vind het onhandig te weten dat vroeg of laat mijn inbouwsysteem wordt gestolen, zul je altijd zien op een onhandig moment zoals tijdens een vakantietrip ofzo.

Ik zal hem maar niet verkopen als ik jou was ? Denken ze dat jij hem gejat hebt uit een Skoda Scout o.i.d. :D

Constant

Erelid
Hopelijk staat tie nog op de aankoopbon van de auto :regels:.

Ik twijfel nog, want mijn carkit werkt alleen in combinatie met de Kenwood.

Wasmachineman

Forumguru

Kunnen we Pieter Lakeman niet mailen en vragen of hij een oproep wil doen ? Werkt gegarandeerd ! :super:

Bovenaan Onderaan