02 besteld

Hallo

Even voorstellen, na lang zoeken toch de keuze voor een O2 Combi AAB 1.9 TDI gemaakt, black magic, onyx interieur, trekhaak en setje winterbanden. Wilde achteraf toch ook nog MaxiDOT, maar dat was volgens dealer niet meer mogelijk(Versluis Z'meer).
Het is mijn eerste Skoda , 8 dec besteld, produktieweek 4 en waarschijnlijk week 8 of 9 geleverd, hopenlijk eerder.
Tot nu toe rij ik een Focus Wagon 1.6 cool edition 2002.

Steve

Senior Member
Hallo

Even voorstellen, na lang zoeken toch de keuze voor een O2 Combi AAB 1.9 TDI gemaakt, black magic, onyx interieur, trekhaak en setje winterbanden. Wilde achteraf toch ook nog MaxiDOT, maar dat was volgens dealer niet meer mogelijk(Versluis Z'meer).
Het is mijn eerste Skoda , 8 dec besteld, produktieweek 4 en waarschijnlijk week 8 of 9 geleverd, hopenlijk eerder.
Mooie kleur :)
Gefeliciteerd met de aanschaf en dat je er maar snel in mag rijden.
Jammer dat je de MaxiDot er niet meer bij kan krijgen.

Waar staat de AAB eigenlijk voor ? Ambiente Attractive Business misschien ? (let verder niet op mij ik ben blond :winkie: )

!Škoda!

Actief lid
Hallo

Gefeliciteerd met je keuze....
Als je met AAB Ambiente Attractive Business bedoelt, snap ik niet waarom je dealer verteld dat dat niet kan.
In de Attractive Business folder onder instrumenten op regel 3 staat maxidot als optie voor de ambiente met 150 Euro meerprijs.

Gieliovd

Forumguru
Welkom hier, leuke wagen zo te horen!!

Erg jammer van die MaxiDot ja... beetje onzin dat het niet meer kan.

Nou wordt het wachten haha....

Rijpwetering zeg je? Daar was ik woensdag nog meubelen bezorgen ;) mooie omgeving daar hoor.

De auto had al een produktie nummer en ik kwam pas na kerst op dit idee, stom van mij natuurlijk, oh ja wel zilverkleurige dakrails genomen,
groet

Fabia

† In Memoriam
En weer een Skodarijder erbij. Van harte welkom :aangenaam: op dit gezellige forum.

Bovenaan Onderaan