1.4 TDI

Status
Niet open voor verdere reacties.

Thomas76

Nieuw lid
Ik rij nu 4 jaar in een Fabia 1.4 op LPG (nooit problemen gehad en heb nu een goed 130000 op de teller). Ik wil binnenkort een nieuwe fabia nemen. Hierbij weet ik 1 ding al zeker: het gaat een Combi elegance worden (zwart met die lichte bekleding). Maar nu de motor nog: al ik gaan voor weer een LPG of neem ik de 1.4 TDI. Heeft iemand al ervraing met die motor?

DJNeO

Actief lid
Ik heb in mijn auto de nieuwe 1.4 TDI 51KW...
Deze motor vind ik erg plezierig, De motor begint bij mij nu lekker los te komen, en hij is nu al behoorlijk pittig! ben benieuwd hoe fel die is wanneer hij helemaal los is! /forum/images/graemlins/smile.gif

slowcruiser63

Nieuw lid
Heb sinds 10 feb ook een fabia combi met 51kW diesel in het vooronder. Kom uit een Vento 1.9D. Vergleken daarbij is dit een racebak. En ik kom niet eens boven de 2500 toeren.

Bob

Lid
ik heb dezelfde 3pitter in m'n Audi A2 liggen, fantastische motor, absoluut! Mooi geluid, fenomenale trekkracht (wheelspin in 1e & 2e versnelling als je flink wegtrekt) en altijd een heerlijk koppel beschikbaar.
Uiteraard wel wat meer herrie dan een benzine, maar daarentegen krijg je wel weer een reservewiel terug /forum/images/graemlins/wink.gif

Bob

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan