1.5 getuned

htuned

Lid
Het was een heerlijke motor de 1.5, maar na tuning naar 175 pk en 300 NM plus DSG getuned, is het feest nog groter. Het rijdt als een diesel, maar dan heel stil.

htuned

Lid
Gedaan bij Unlimited Tuning. Had daar ook mijn octavia 1.6 D laten doen. Toen 40% winst in PK en Koppel.

Timmer

Forumguru
Ik ben niet bekend met de 1.5 tsi, dus ik weet niet hoe dit rijdt of wat de winst is. Unlimited Tuning ken ik ook niet, maar als ze als even meegaan zal dit wel goed zitten.

Maar als het goed rijdt, zal het wel ok zijn :) veel plezier met het nieuwe vermogen! :thumbsup:

ertromp

Forumguru
Eigenlijk weinig winst toch. Je zou verwachten dat je ergens rond de 190pk zou moeten komen. Nu is de winst nog ver onder de 20%. Konden ze nog aangeven waarom de winst zo weinig? Is die 175 pk gemeten en hebben ze het vermogen van je auto vooraf gemeten?

MaxN

Donateur
Vagtechniek geeft 180/320 voor stage1. En 190/330 voor stage1+ met afstelling op de rollerbank.
Dus er zit zeker meer rek in, maar de 175 wijkt niet heel ver af van het opgegeven van Vagtechniek voor de stage1, wat “alleen” een software aanpassing is.

PizzaPieter

Forumguru
Eigenlijk weinig winst toch. Je zou verwachten dat je ergens rond de 190pk zou moeten komen. Nu is de winst nog ver onder de 20%. Konden ze nog aangeven waarom de winst zo weinig? Is die 175 pk gemeten en hebben ze het vermogen van je auto vooraf gemeten?
125 naar 175 pk is volgens mij 50/125*100= 40% winst

hemi24

Forumguru
Mijn fout, ik stuurde de hele boel in de war door de 40% toename die TS noemde, echter was dat voor een ander blok...

Bovenaan Onderaan