1.8 T(F)SI

Octaviaapeldoorn

Actief lid
Een behoorlijke tijd geleden dat ik wat gemeld heb maar lees nog wel dagelijks mee op dit mooie en goede forum.

Een vraag wie heeft er ervaring met wat stotteren bij de eerste en tweede versnelling maar wat over is naar het centreren van de gasklep...

Benieuwd naar mogelijke ervaringen en of dit een definitieve oplossing is.

Octaviaapeldoorn

Actief lid
De auto volledig orgineel en hand geschakeld

Wellicht wat vaag omschreven maar na het centreren van de gasklep is het inhouden/stotteren over... Ik vindt het centreren raar dat dit nodig kan zijn namelijk vandaar de vraag.

Joske

Forumguru
Ok, nu begrijp ik je eerste post beter. Centreren gasklep ben ik hier nog niet tegengekomen op het forum... Anderzijds ook héél erg weinig 1.8TSI bezitters onder de O3 rijders vermoed ik..... :lezen:

Cordoba

Forumguru
Centreren van de gasklep is een onbekende term, wat wordt daarmee bedoeld? Wat wel bekend is bij diverse motoren: reinigen van het gasklephuis, en opnieuw inleren van de gasklep. Dat inleren houdt in, dat de open- en de dicht-stand opnieuw gedefinieerd worden (als er een forse laag smurrie aan de binnenkant zit, heeft de motor die waardes in de loop der tijd zelf geleidelijk aan aangepast).

Octaviaapeldoorn

Actief lid
En van de week eindelijke nieuwe banden er onder pilot sport 4 245-40-18 en eindelijk van de sportcontact 5 af wat een verademing :-)

Bovenaan Onderaan