brepus13
Forumguru
Een bekende O2 1.8 TSI had klachten over zijn O2. Bouwjaar 2008 km stand ongeveer 250k
Hij had wat schokjes gevoeld...
Bij uitlezen stonden er een hele rits storingen in mbt nokkenas en misfires. Na een algehele reset de auto gestart. Deze klinkt als een tractor en het blok bokt behoorlijk. Meteen weer uitgezet. Bij uitlezen bleef er een storing krukassensor over.
hij had al een stuk gereden met deze klachten. Zijn eigen garage geeft nu aan dat de ketting is verschoven. De bekende ratel had hij al even bij het starten maar was redelijk snel weg.
Is dit einde verhaal of kan het toch een redelijk makkelijke ingreep zijn van de krukassensor?
zou zonde zijn want deze 1.8 tsi verbruikte geen olie!
Hij had wat schokjes gevoeld...
Bij uitlezen stonden er een hele rits storingen in mbt nokkenas en misfires. Na een algehele reset de auto gestart. Deze klinkt als een tractor en het blok bokt behoorlijk. Meteen weer uitgezet. Bij uitlezen bleef er een storing krukassensor over.
hij had al een stuk gereden met deze klachten. Zijn eigen garage geeft nu aan dat de ketting is verschoven. De bekende ratel had hij al even bij het starten maar was redelijk snel weg.
Is dit einde verhaal of kan het toch een redelijk makkelijke ingreep zijn van de krukassensor?
zou zonde zijn want deze 1.8 tsi verbruikte geen olie!