Gerard de Jager
Lid
Eerder al schreef ik uitgebreid over het vervangen van de distributieketting, kettingeleiders, kettingspanner en lagerhuis van mijn Skoda Octavia 1.8 TSI. De kilometerstand was ca 76000.
Het begon met het motorcontrolelampje. Daarna bleek het een uitgerekte distributieketting te zijn die bovendien een tand was overgesprongen.
Op advies van Skoda Klantenservvice naar de plaatselijke Skodadealer gegaan, omdat coulance alleeen mogelijk was op voorspraak van de dealer.
Voor de geïnteresseerde lezer zet ik de werkplaatsaantekeningen en de factuur hieronder als bijlage.
Het begon met het motorcontrolelampje. Daarna bleek het een uitgerekte distributieketting te zijn die bovendien een tand was overgesprongen.
Op advies van Skoda Klantenservvice naar de plaatselijke Skodadealer gegaan, omdat coulance alleeen mogelijk was op voorspraak van de dealer.
Voor de geïnteresseerde lezer zet ik de werkplaatsaantekeningen en de factuur hieronder als bijlage.