1000 folders/bestanden....

O3-Rider

Senior Member
In de handleiding van de Amundsen lees ik:

In de mappenlijst worden max. 1000 alfabetisch gesorteerde bestanden/mappenweergegeven.

Dus heb je, lijkt het mij, weinig aan een SD card van 32 Gb.
Echter moet ik hier lezen, kan niet worden weergegeven in de mappenlijst en ook niet afspeelbaar?
Of niet zichtbaar, maar wel afspeelbaar?

Jaja niet kunnen selecteren, is niet kunnen afspelen, maar wat als je in de root van de SD een shuffle instelt?

Iemand hier al ervaring mee?

Michelv.

Forumguru
Dus als je 999 mappen in je root heb staan kunnen er in elk van die 999 mappen weer 999 bestanden/mappen staan volgens mij, dus is je 32gig zo vol lijkt mij.

Herman Janssens

Senior Member
Ik hang er een harde schijf van 500 gig aan de USB en zorg ervoor dat geen enkele map meer dan 32 gig bevat. Heeft wel wat tijd nodig om het aanvankelijk in te laden, maar werkt perfect. Ik heb nu 120 gig op die HD staan. en die hd past dan nog een perfect in de telephone box.

Herman Janssens

Senior Member
Let wel ik heb een Columbus; zou dat verschil maken?
Heb ook al twee 32 gig sd-kaartjes in de twee Sd-sleufjes zitten :)

PaKa

Nieuw lid
Heb een Amundsen+. Harddisk met 10000+ songs aangesloten via USB werkt prima! Wel even FAT32 formatteren.

res-q

Senior Member
Ik kwam er door ervaring achter dat er maximaal 1000 bestanden in een map kunnen, de helft van de bestanden was niet zichtbaar en dus ook niet afspeelbaar. Nu die map opgesplitst in een aantal submappen, en dan werkt het weer prima :-)

Bovenaan Onderaan