Octavia32
Forumguru
Ik wil graag ook nog een extra 12v aansluiting maken achterin want die is er niet.Ik wil namelijk een omvormer plaatsen heb daarvoor een omvormer van 300w met een piek belasting van 600w echter met deze piek belasting heb je dus een aardig dikke voedingskabel nodig want met de fabrieks snoertjes van misschien 0,5mm² gaat dit niet lukken.
Dus ik heb een 10mm² kabel gekocht met een 40A glaszekering maar ik moet nog een manier zien te vinden om deze vanaf de accu of zekeringkast binnen naar achter te brengen
Heeft er iemand een tip mijn voorkeur gaat uit vanaf de zekering kast onder de motorkap naar binnen en via de interieur dorpel(waar ook de trekhaak bekabeling doorloopt) naar de kofferruimte
Dus ik heb een 10mm² kabel gekocht met een 40A glaszekering maar ik moet nog een manier zien te vinden om deze vanaf de accu of zekeringkast binnen naar achter te brengen
Heeft er iemand een tip mijn voorkeur gaat uit vanaf de zekering kast onder de motorkap naar binnen en via de interieur dorpel(waar ook de trekhaak bekabeling doorloopt) naar de kofferruimte