12 volt aansluiting

wimfab

Nieuw lid
Heeft de O2 facelift ook een 12v aansliuting in de kofferbak? Ik heb een Ambition Businessline besteld maar kan hiervan niets in de uitrustinglijst terug vinden. Is wel makkelijk voor bv een koelbox en ik wil geen verdeel stekkers gebruiken.

Van de combi weet ik het zeker dat het aanwezig is, van de berline weet ik het niet zeker, maar zou mij verwonderen als dit niet zo is...

Spaced

Senior Member
Combi kan ik inderdaad bevestigen. Berline kan je oplossen door vanmiddag alsnog even een belltej toe doen naar de dealer. Veel plezier met je nieuwe auto!

LeCoq71

Actief lid
Aangezien het toch over 12 volt gaat heb ik nog een aanvullende vraag. Ik gebruik een tomtom maar kan niet achterhalen of er ergens in de octavia combi een 12 volt aansluiting bij de middenconsole zit. Gezien deze discussie concludeer ik dat deze alleen in de kofferbak beschikbaar is. Weet iemand of deze aansluiting alsnog kan worden gecreëerd ?

Als je geen reserve wiel maar een pomp en reparatieset hebt zit er volgens mij altijd een 12V aansluiting in de kofferbak. Dit heb je nodig om de pomp aan te sluiten. In mijn Combi zit iig een 12V aansluiting :)

Maar vergeet niet, eenmaal de sleutel uit het contact, blijft de stroomtoevoer. (rechtsreeks aangesloten op batterij) Opletten dus met koelboxen in kofferbak als je de auto verlaat.

Klaasje

Forumguru
12V heb je altijd voor, ook als je geen rokerspakket hebt.
Zonder rokerspakket zit er een afsluiting met text 12V op . Met rokerspakket heb je een aansteker

cvegreen

Forumguru
Hier in België kan je een asbak bestellen voor 30€, maar rokerspakket zit er niet in bij de octavia

Bovenaan Onderaan