Chatslet
Forumguru
Ik heb bij de dealer een 12 volt aansluiting op de geschakelde plus in de kofferbak laten aanleggen. Vorige week een koelbox er aan gehangen en pang niets meer. Flink zoeken naar een doorgebrande zekering maar zo bij de 10, 15 en 20 amp niets kunnen vinden. Uiteindelijk dan maar alle zekeringen vanaf 7,5 amp vervangen. Aansluiting werkte nog steeds niet. Bleven over, de 5 amp mini zekeringen. Deze allemaal vervangen en ja hoor, de aansluiting in de kofferbak doet het weer. Maar, 5 amp lijkt me een beetje weinig? De koelbox trekt 90 watt, 5 amp is maar 60 watt en ook het compressortje laat de 5 amp zekering er uit knallen dus kan er eigenlijk weinig mee, was namelijk niet van plan om mijn telefoon in de kofferbak op laden. Lijkt me ook niet echt een gangbaar amperage voor een 12 volt aansluiting.
Zijn er meer mensen die een 12 volt aansluiting in de kofferbak hebben laten bouwen? En op hoeveel ampere is die afgezekerd? Ben erg benieuwd wat gangbaar is voor dat ik hier mee naar de dealer terug ga.
Zijn er meer mensen die een 12 volt aansluiting in de kofferbak hebben laten bouwen? En op hoeveel ampere is die afgezekerd? Ben erg benieuwd wat gangbaar is voor dat ik hier mee naar de dealer terug ga.