12 Volt kabel nar kofferbak FABIA2

Acar

Nieuw lid
Beste mensen,

Kan iemand mij vertellen hoe ik een 12 volt kabel voor een versterker/subwoofer naar de kooferruimte krijg vanaf de accu. Hoe kom ik vanaf de motorruimte naar binnen. Aan de rechterkant heb ik een afschermdop gevonden die volgens mij ??? naar binnen gaat alleen wil dit zeker weten. Aan de linkerkant zit deze ook waardoor de kabel voor de motorkap loopt.

Alvast bedankt

Fabia II Sport

Actief lid
Net boven de pendalen achter het isolatie materiaal zit als goed is een doorvoer.
Hier hebben ze ook de voedingskabel voor mijn sub doorgehaald.
Deze kan je ook zien vanaf de motorruimte.

Fabia II Sport

Actief lid
Beste mensen,

Kan iemand mij vertellen hoe ik een 12 volt kabel voor een versterker/subwoofer naar de kooferruimte krijg vanaf de accu. Hoe kom ik vanaf de motorruimte naar binnen. Aan de rechterkant heb ik een afschermdop gevonden die volgens mij ??? naar binnen gaat alleen wil dit zeker weten. Aan de linkerkant zit deze ook waardoor de kabel voor de motorkap loopt.

Alvast bedankt

Achter de accu als je daar schuin naar beneden kijk zit de doorvoer waar jij over spreekt ... hier is bij mijn de kabel van de subwoofer door gegaan.

Acar

Nieuw lid
heb het opgegeven kan geen gaatje *lukt me anders altijd* vinden en het is ook koud!!!! ga er later wel weer naar kijken

Bovenaan Onderaan