Okki
Donateur
Tsja, en dan staat er ineens alweer 120.000 km op de teller.
Laatste keer: 65.000 km, ruitensproeier doet het niet, bleek na doorblazen weer goed.
Tussen 90.000 en 120.000 km, oranje plastic houdertje voor motorkapsteun afgebroken. Door dealer kostenloos vervangen.
En nu: 120.000 km beurt, met als extra's alleen remblokken voor (1e keer) en uit voorzorg de waterpomp omdat de boel toch los moest voor de distributieriem.
En verder?
Niets. Rijdt nog steeds met veel plezier in deze auto waar niets aan mankeerd.
Het enige is dat de banden (zomer en winter, beide Michelin) erg veel lawaai maken door het cuppen. Duidelijke zaagtanden zichtbaar. Volgende keer toch maar weer Conti's wat mij betreft.
Tot over 30.000 km, tenzij er tussendoor nog wat gebeurd, maat dat denk ik niet.
Laatste keer: 65.000 km, ruitensproeier doet het niet, bleek na doorblazen weer goed.
Tussen 90.000 en 120.000 km, oranje plastic houdertje voor motorkapsteun afgebroken. Door dealer kostenloos vervangen.
En nu: 120.000 km beurt, met als extra's alleen remblokken voor (1e keer) en uit voorzorg de waterpomp omdat de boel toch los moest voor de distributieriem.
En verder?
Niets. Rijdt nog steeds met veel plezier in deze auto waar niets aan mankeerd.
Het enige is dat de banden (zomer en winter, beide Michelin) erg veel lawaai maken door het cuppen. Duidelijke zaagtanden zichtbaar. Volgende keer toch maar weer Conti's wat mij betreft.
Tot over 30.000 km, tenzij er tussendoor nog wat gebeurd, maat dat denk ik niet.