12v Aansteker, Telefoon Laad Niet Snel Op (Fast Charge).

Hallo Allemaal

Vraagje ,

Ik heb sinds een tijdje een nieuwe Fabia Monte Carlo.

Voorheen had ik ook Fabias en had altijd Fast Charge via mijn sigaretten aansteker om mijn telefoon op te laden. (Samsung adapter)

Met deze nieuwe Fabia laad mijn telefoon alleen langzaam op. (Zelfde adapter)

Ik dacht ik koop een nieuwe sigaretten aansluiting oplader (Fast Charge PD van Ugreen) en een goede kabel dan is het probleem opgelost maar dat is dus niet het geval. Nog steeds laad mijn telefoon langzaam op.

Hoe kan het dat een schijnbare 12v aansteker aansluiting toch niet genoeg power geeft om een fast charge the doen naar mijn telefoon.
Iets wat het voorheen wel werkte met de oude autos.

Kan Skoda iets gedaan hebben om ons te forceren om het oplaad pakket extra te nemen tijdes de aanschaf van de auto. Of doe ik iets fout ?

Hoe kan ik dit oplossen ?

Mvg

Hotwheels

hemi24

Forumguru
Zit er in jouw Fabia niet gewoon een USB-C poort? Lijkt me handiger om die gewoon te gebruiken, die is daar toch (ook) voor?!?

Tees

Donateur
Normaliter zit de sigarettenaansteker achter een 25A zekering, dus dan kom je op 300W maximaal vermogen. Ik kan me haast niet voorstellen dat ze dat gemaximeerd hebben, dat kost alleen maar extra geld zonder nuttige opbrengst.

EdK

Forumguru
Zit in je adapter of je snoertje of een instelling in je telefoon
12V stopcontacten zijn 20A afgezekerd en dus meer dan genoeg vermogen naar je adapter dus toe.....

Nou bedankt allemaal.

Omdat er steeds gezegd werd dat het het kabeltje kon zijn ben ik nu 4 kabels verder en het werkt via de Sigaretten aansteker aansluiting wel met mijn nieuwe lader van Ugreen. Ik heb nu fast charge (supersnel laden) met kabel nummer 4 op mijn S25 Ultra.

Note: Via de USB-C heb ik slow charge maar als ik spotify luister laad mijn phone bijna niet op. Dus die gebruik die niet behalve voor mijn dashcam.

Nog bedankt voor het advies en fijne avond nog.

hemi24

Forumguru
Chinees schijnt heel veel verschillende dialecten te kennen en blijkbaar communiceren die dus niet allemaal even goed met elkaar… ;)

• Leuk
Waarderingen: Tees
Bovenaan Onderaan