12volt voorin

Hallo,

Even een vraagje, zit er standaard 12v voorin mbv een sigaretten aansteker of moet je daar een soort rokerspakket voor aanschaffen?

Gr Mathijs

Gieliovd

Forumguru
Gelukkig wordt dit nog wel standaard geleverd! Een 12v aansluiting is toch wel een accessoire welke niet gemist kan worden in een auto. Dat sommige mensen hier dan ook mee roken is hun probleem, ik zie het als een stroomvoorziening.

De wagen van mijn vader heeft trouwens én een sigarettenplug én een 12v aansluiting in de console (max. 150 watt). Ik vind dit wel handig! Alleen dat die hele kabel over de console moet is wat lastig.

bedankt voor de reacties, ik kon namelijk nergens in de foto's van het interieur ééntje ontdekken... ook niet in het asbakje waar sommige hun carkit hebben gebouwd.

Desperado

Forumguru
Gelukkig wordt dit nog wel standaard geleverd! Een 12v aansluiting is toch wel een accessoire welke niet gemist kan worden in een auto. Dat sommige mensen hier dan ook mee roken is hun probleem, ik zie het als een stroomvoorziening.

De wagen van mijn vader heeft trouwens én een sigarettenplug én een 12v aansluiting in de console (max. 150 watt). Ik vind dit wel handig! Alleen dat die hele kabel over de console moet is wat lastig.
Die aansteker lijkt wel mooier dan zo'n lelijk gat als er geen stekker inzit :yeah:

Heukie

Lid
Het enige nadeel (kan ook voordeel zijn) is dat zowel de 12Volt voorin als ook de 12Volt aansluting in de kofferbak (Combi) aangesloten zijn op de constante voeding.
Dus opletten als je er tijdens de vakantie een koelkast op aansluit en even onderweg gaat rusten.

EdK

Forumguru
De 12V in kofferbak is een locatie waar over nagedacht is ! Alleen moet men zich eens beraden over de locatie van de 12 V bij de bestuurder !
Vind deze bij skoda wel erg naar achter zitten en zou best naar voren gehaald kunnen worden en dan ergens onder de Radio ofzo ! Maar het zijn maar details !!

bat

Lid
bedankt voor de reacties, ik kon namelijk nergens in de foto's van het interieur ééntje ontdekken... ook niet in het asbakje waar sommige hun carkit hebben gebouwd.
Hij zit daar ook niet. Hij zit tussen de voorstoelen op de middentunnel.

In het onderstaande plaatje rechts naast de handremhendel en het langwerpige knopje (dat overigens voor het op slot doen/van het slot halen van de portieren is). Op deze foto zit de sigarettenaansteker zelf er in.
teskocrs03_4324118acc6d0.jpg

vdijk

Lid
Hallo,

Even een vraagje, zit er standaard 12v voorin mbv een sigaretten aansteker of moet je daar een soort rokerspakket voor aanschaffen?

Gr Mathijs

deze zit er standaard bij.
Bij de auto van mijn broer (Volvo V50) zit deze er niet bij en moet je hem bestellen. De kosten zijn volgens mij Eur 20, -

Bovenaan Onderaan