16" velgen nieuwe Octavia

asdekoning

Nieuw lid
Komende week ga ik de Octavia II van na de facelift bestellen, met de 1.4 TSI motor in Elegance uitvoering. Nu heb ik alleen een vraag over de 16 inch velgen welke geleverd kunnen worden bij deze auto. De brochure welke de dealer mij gestuurd heeft geeft aan Lyra en Crateris. Nu kan ik de Lyra wel vinden, maar de Crateris is nergens te vinden op internet.

Heeft iemand een idee waar ik deze kan vinden?

Alvast bedankt,

Addie

asdekoning

Nieuw lid
Top, bedankt!
Had al wel gezocht op Google, maar op de één of andere manier niet gevonden.

Nu nog beslissen welke mooier zijn....

Hetzer

Forumguru
Had al wel gezocht op Google, maar op de één of andere manier niet gevonden.

Nu nog beslissen welke mooier zijn....

ik weet niet wat voor google jij hebt:winkie: , ik vond deze afbeelding in een zoek beurt

succes met je keuze

Bijlagen

• 970.jpg
    970.jpg
    22 KB · Weergaven: 62

Hetzer

Forumguru
:ot: Hoi Hetzer, moet je geen Kerstmis vieren?

tussen de bedrijven en de feestmalen door;)

en weer on-topic, vooradt we weer aan tafel gaan :

persoonlijk vind ik die 17" pallas velgen wel mooi voor de O-2 Facelift

Bijlagen

• 69.jpg
    69.jpg
    9,5 KB · Weergaven: 52

asdekoning

Nieuw lid
Dat lijkt mij ook inderdaad! Helaas gaat mijn baas dan een beetje lastig doen denk ik.
Trouwens vandaag de knoop doorgehakt, heb een zwarte Octavia II 1.4 TSI Elegance besteld, met als extra's 16 inch Lyra en een multi-functioneel stuur.

Nu maar hopen dat ie een beetje snel komt! Als ie eenmaal besteld is duurt wachten wel erg lang....
waiting.gif

Bedankt voor de reacties!

Gr Addie

van inkel

Forumguru
Trouwens vandaag de knoop doorgehakt, heb een zwarte Octavia II 1.4 TSI Elegance besteld, met als extra's 16 inch Lyra en een multi-functioneel stuur.

Nu maar hopen dat ie een beetje snel komt! Als ie eenmaal besteld is duurt wachten wel erg lang....
waiting.gif

Gr Addie

Pficiat met je nieuwe aanwinst:xyxthumbs:,
PS Ik hoop dat je genoeg folders in huis hebt:D

asdekoning

Nieuw lid
Bedankt, trouwens vergeten te melden dat het de combi is geworden, maar dat is misschien te zien aan mijn foto! En met trekhaakby the way. Wat mij betreft veel value for your money!
En wat betreft die folders, keuze genoeg! Die Engelse versie is trouwens wel prima uitgebreid, gelijk maar even geprint!

Bovenaan Onderaan