16inch

Glenn

Actief lid
bedoel je echt laag en breed

deze is zeker 16"

2hx5c1j.jpg

21km0eg.jpg

Sportline

Senior Member
Mijn combi wordt binnenkort verlaagd met Weitec verlagingsveren, kheb er toevallig ook 16'' onder liggen... Foto's komen nog wel...

Sportline

Senior Member
Mijn Fabia Combi is eindelijk verlaagd met verlagingsveren van Weitec, conclusie is dat ik dit veel eerder had moeten doen! Het stuurgedrag is er zeker op vooruit gegaan en de wagen ligt strakker en mooier op de weg, je kunt nu gerust een bocht wat harder nemen zonder dat je het gevoel krijgt dat je om kanteld. Qua comfort ben ik zeer tevreden, de wagen stuiterd niet en je kunt drempels gewoon recht nemen. Mijn 16'' passen er prima onder, de banden raken de kasten nog lang niet dus daar maak ik me geen zorgen om. Het verlagen van een Fabia vind ik echt een aanrader!! Foto's wil ik vanmiddag maken...

Sportline

Senior Member
Vanmiddag snel ff 2 foto's gemaakt, het verlagen valt opzich erg mee. Het valt niet overdreven op maar het is nu gewoon netjes zoals hij eigenlijk op de markt zou moeten komen... Zoals je ziet passen de 16'' er makkelijk onder bij een verlaging van 3 cm.

Bijlagen

• 19102010483.jpg
    19102010483.jpg
    16,7 KB · Weergaven: 40
  • 19102010484.jpg
    19102010484.jpg
    16,2 KB · Weergaven: 41

FredV

Banned
en de carrosserie 2 cm naar voren schuiven, vind de wielen zo ver naar voren staan, is erg opvallend, net of je tegen de muur bent aangereden en t zaakje naar achteren is geschoven.
Maar das mijn mening.

Philleuh

Actief lid
en de carrosserie 2 cm naar voren schuiven, vind de wielen zo ver naar voren staan, is erg opvallend, net of je tegen de muur bent aangereden en t zaakje naar achteren is geschoven.
Maar das mijn mening.

Wiel stond niet recht op de foto daarom lijkt het of het wiel 2cm naar voren staat, maar goed ieder zijn mening zoals ik een standaard wagen niet mooi vind.

Bovenaan Onderaan