17 inch velgen

Waalko Kramer

Forumguru
Vandaag kreeg ik een leuke aanbieding van mijn bandenboer en wel 17 inch lm-velgen BRM velgenset met 215/40/17 banden.

BRM is dat een bekend merk? En met de et-waarde 35 komen de banden dan niet te veel buiten de wielkast?

Bijlagen

• brm 17 inch 2.jpg
    brm 17 inch 2.jpg
    6,9 KB · Weergaven: 70
  • brm 17 inch.jpg
    brm 17 inch.jpg
    7 KB · Weergaven: 71

CDK

Forumguru
BRM is een niet heel bekend merk, maar heeft naar het schijnt een goede prijs kwaliteit verhouding.
Wat is de velgbreedte en wat is je huidige velgbreedte en ET waarde? Ik denk wel dat het gaat passen overigens :jaja:

Ridley

Forumguru
Mooie velg! ET 35 gaat wel passen onder F2. Heb 8J in 18 inch onder standaard F2 gezien zonder aanpassingen. Waarschijnlijk is dit 7,5J dus geen probleem.

Oenoud

Forumguru
Die bandenboer zal dat toch ook wel weten toch o het wel of niet past.
Tenminste van een beetje bandenboer mag je dat wel verwachten toch.
De naafdopjes zitten er al op trouwens. ;)
Mooie velgen trouwens.

CDK

Forumguru
afhankelijk van de staat van je huidige banden en er van uitgaande dat om de 17" ook al nieuwe banden lagen, zou dat inderdaad een interessante aanbieding geweest kunnen zijn.

Der Einser

Forumguru
Dat ligt er aan @Corné de Kluijver
Je weet niet de staat van zijn huidige set, welk merk hij nu heeft en wat voor merk banden er op die BRM liggen.
Ik vind €495 bijleggen op een vergelijkbare set wat je nu hebt ook best prijzig.

Waalko Kramer

Forumguru
Dat ligt er aan @Corné de Kluijver
Je weet niet de staat van zijn huidige set, welk merk hij nu heeft en wat voor merk banden er op die BRM liggen.
Ik vind €495 bijleggen op een vergelijkbare set wat je nu hebt ook best prijzig.

Ik heb nu 16 inch lm-velgen van het merk MaK er onder liggen en 205/50/16 Kumho banden en een kleine 10000km mee gereden.

Nieuwe BRM-velgen met 215/40/17 en dan mag ik kiezen uit Hankook of Kumho.

Persoonlijk ben ik wel te spreken over de Kumho's die er nu onder zitten.
Het liefst zou ik Michelin's er onder willen hebben met een dikke Audi Q7.

Der Einser

Forumguru
Bedoel je nu dat je Audi Q7 wielen wilt?

Want dan moet je met adapters gaan werken!
Dat weet je toch wel hè.

Niet dat het een probleem is, maar de gemiddelde Skoda rijder doet het nu al in zijn broek als je een velg wilt monteren van een andere merk. :D

Waalko Kramer

Forumguru
Bedoel je nu dat je Audi Q7 wielen wilt?

Want dan moet je met adapters gaan werken!
Dat weet je toch wel hè.

Niet dat het een probleem is, maar de gemiddelde Skoda rijder doet het nu al in zijn broek als je een velg wilt monteren van een andere merk. :D

Ik bedoel dat ik het liefst Michelin's wil hebben en een Audi Q7. Dat is mijn droom.

Nu dat niet mogelijk is moet je het met de dingen die je wel hebt....

Nee geen audi velgen hoor..

EdK

Forumguru
tsja als ik moet gaan opschrijven wat ik allemaal wel zou willen hebben , moet de server van het forum is flink uitgebreid worden met Gigabytes.........

smutzkanone

Forumguru
ik heb rs4 look 17*7,5 ET 35 op mijn combi geprobeerd en dat paste helemaal niet,die stak echt ver uit de wielkasten, zonder banden al.

Bovenaan Onderaan