Captain Hook
Forumguru
Binnenkort moet mijn O2 voor een 180.000km beurt. Nu heeft Skoda wel een standaard prijslijst voor de VOI onderhoudsbeurten. Maar iemand enig idee of er iets extra's/speciaals gedaan wordt bij 180.000km? Het onderhoudsboekje geeft hierover ook niet echt uitsluitsel.
Ben graag goed voorbereid op eventuele meerkosten.
Remblokken/schijven zijn volgens mij nog goed (de roest is er eindelijk af door al die bergpassen in Noord-Italië :winkie. Er zitten net nieuwe banden onder. Hulpveren zijn een paar weken geleden gemonteerd en toen zijn de schokdempers gecontroleerd (helemaal schoon, geen lekkage). Veergedrag is nog uitstekend (zelfs nog beter dan nieuw). Absoluut geen nadeinen. Distributieriem staat pas op voor 240KKm.
Dus tja, wat kan ik verwachten?
Iemand ervaringen?
Ben graag goed voorbereid op eventuele meerkosten.
Remblokken/schijven zijn volgens mij nog goed (de roest is er eindelijk af door al die bergpassen in Noord-Italië :winkie. Er zitten net nieuwe banden onder. Hulpveren zijn een paar weken geleden gemonteerd en toen zijn de schokdempers gecontroleerd (helemaal schoon, geen lekkage). Veergedrag is nog uitstekend (zelfs nog beter dan nieuw). Absoluut geen nadeinen. Distributieriem staat pas op voor 240KKm.
Dus tja, wat kan ik verwachten?
Iemand ervaringen?