1e 900 km met de Superb II

Hans 2.0 TDI

Nieuw lid
Vorige week mijn nieuwe Superb Combi (2.0 TDI Comfort Business Line) opgehaald en na een week zit er 900 km op. En wat een heerlijke kilometers!! Auto zoeft over de weg en is lekker stil. Comfort is prima, alles er op en er aan. Ook de ingebouwde carkit (met rSAP) werkt prima, leuk om je sms-jes op de maxidot uit te kunnen lezen. Antwoorden gaat niet omdat de GSM is uitgeschakeld maar dit is wel weer zo veilig zullen we maar zeggen.

Net gebeld door de dealer hoe de auto bevalt (Kreijne Midland = Klasse!!). Overige opties: Sunset, fixeersysteem, Carkit af fabriek en stoelverwarming (bij Pon ingebouwd). De 1e 900 km zijn meer dan goed bevallen dus ik ben erg happy met deze klasse bak :baby012::baby012:

tjokie

Actief lid
Sluit me volledig aan bij je. Heb mijn S2 nu bijna 2 weken (vorige week dinsdag afgeleverd), teller staat op 1800km. Heerlijke auto. Ben mijn vorige auto (Audi A4) al helemaal vergeten.

wimZ

Lid
Ik ben nu bijna een jaar verder en ruim 55000 km, maar ik kan jullie verzekeren dat deze auto heel goed gaat bevallen!
Op dit moment 1 kleine storing gehad (een gescheurde lagedrukslang) en verder alleen maar rijplezier, comfort en positieve reacties.:grin:

Veel succes nog met jullie bolides.

corsaar

Senior Member
Vandaag voor het eerst in een Superb Combi 2.0 TDI DSG6 gereden.
Tjonge wat een auto bijna alles klopt aan die auto !

Bovenaan Onderaan