pulseganger
Lid
Hallo allemaal,
zoals het forum voorschrijft en daarmee een goed lid betaamd, wil ik me via deze weg graag even voorstellen:
Mijn naam is Nick, 31 jaar oud en toekomstig Skoda-rijder.
I.v.m. een nieuwe baan heb ik een een nieuwe lease-auto mogen uitzoeken.
Mijn vorige lease-auto was een Mazda 6, de nieuwe auto moest echter een C-segment auto zijn.
Geen probleem natuurlijk en dus op zoek naar een ander model.
Uiteindelijk een maandje geleden een Skoda Octavia besteld in Moon White met behoorlijk wat opties.
Als de auto is gearriveerd zal ik wat foto's posten, voor nu (uit mijn hoofd) hetgeen ik besteld heb:
Voor nu een voorloop-auto ontvangen, een Octavia 1.6 TDI DSG Ambition (volgens mij), zodat ik al even kan oefenen / wennen.
Al veel gelezen hier en zal nog genoeg lezen in de toekomst.
Groet,
Nick
zoals het forum voorschrijft en daarmee een goed lid betaamd, wil ik me via deze weg graag even voorstellen:
Mijn naam is Nick, 31 jaar oud en toekomstig Skoda-rijder.
I.v.m. een nieuwe baan heb ik een een nieuwe lease-auto mogen uitzoeken.
Mijn vorige lease-auto was een Mazda 6, de nieuwe auto moest echter een C-segment auto zijn.
Geen probleem natuurlijk en dus op zoek naar een ander model.
Uiteindelijk een maandje geleden een Skoda Octavia besteld in Moon White met behoorlijk wat opties.
Als de auto is gearriveerd zal ik wat foto's posten, voor nu (uit mijn hoofd) hetgeen ik besteld heb:
- 1.6 TDI met DSG
- Moon White
- Dynamic Pakket
- Schakel padles
- Afneembare trekhaak
- Leder achteraf (kaneelbruin)
- Elektrische klep
- 18" velgen
- Drive set-up
- ....
Voor nu een voorloop-auto ontvangen, een Octavia 1.6 TDI DSG Ambition (volgens mij), zodat ik al even kan oefenen / wennen.
Al veel gelezen hier en zal nog genoeg lezen in de toekomst.
Groet,
Nick