2-Din radio demonteren

Hetzer

Forumguru
Weet iemand hoe je een 2-Din kan demonteren bij een F-2, ik weet dat de radio met 4 schroeven vast zit, maar hoe krijg je de plastic sierstrip die rond een 2-din radio zit los???

Bijlagen

• 0154565830004.jpg
    0154565830004.jpg
    50,1 KB · Weergaven: 74

Ronnie

Forumguru
Ik doe het altijd met een plamuurmesje van zo'n 2 cm breed, de lijst zit geklemd dus met een beetje beleid kun je hem er zo afwippen.

Hetzer

Forumguru
Ik doe het altijd met een plamuurmesje van zo'n 2 cm breed, de lijst zit geklemd dus met een beetje beleid kun je hem er zo afwippen.

top Ronnie!!!!!!!, ik heb het gelijk geprobeerd, en hij is er uit, binnen een half uur, antwoord op mijn vraag. en "probleem" opgelost

Hetzer

Forumguru
ik neem trouwens aan, dat als je de 4 schroeven hebt losgehaald, dat je hem dan zo er uitkunt trekken???, of moet ik nog iets anders doen??

Gieliovd

Forumguru
Voor zover mij bekend met deze systemen zitten er gewoon 4 schroeven in de hoeken en dan trek je hem er zo uit. Torx zijn ze toch?

Let op de bekabeling. En als je er vanavond mee kapt, leg dan je unit even binnen of zet het weer vast. Anders is het wel heel gemakkelijk voor het gilde ;)

Ronnie

Forumguru
Is de Radio er al uit? (sorry,ik moest even weg) is het gelukt met de Siemens stekker(quadlock) of is het nog din?

Hetzer

Forumguru
er zit nu een 2-Din Grundig radio (zie foto) in met cd en jawel een cassette speler, deze zat detsijds standaard in mijn Roomster ,heb ik overgezet in mij Fabia, ben nu opzoek naar een Volkswagen RCD 300/310 of 510 tervervanging daarvan

Bijlagen

• 1412401_1024.jpg
    1412401_1024.jpg
    52,1 KB · Weergaven: 60

Ronnie

Forumguru
er zit nu een 2-Din Grundig radio in met cd en jawel een cassette speler, deze zat detsijds standaard in mijn Roomster ,heb ik overgezet in mij Fabia, ben nu opzoek naar een Volkswagen RCD 300/310 of 510 tervervanging daarvan
Ik kan je nog wel helpen aan een RNS 310 navi, recentelijk uigebouwd uit een Touran van 2008, misschien even een PM?

Hetzer

Forumguru
Voor zover mij bekend met deze systemen zitten er gewoon 4 schroeven in de hoeken en dan trek je hem er zo uit. Torx zijn ze toch?
Let op de bekabeling.
Is de Radio er al uit? (sorry,ik moest even weg) is het gelukt met de Siemens stekker(quadlock) of is het nog din?

hij zit er nog in, ik wil eerst even kijken hoe het er allemaal precies in zit, het zit trouwens met normale schroeven vast, geen torx
achter de radio zit toch alleen de antenne kabel, en de voedingskabel, ik neem aan dat deze ook passen op overige 2-Din apparaten is dat het plug en play is??
Mijn huidige Grundig radio is ook voor VW-dashboardkasten voorgemonteerd.

p.s

Ronnnie je hebt een pm

ben nu opzoek naar een Volkswagen RCD 300/310 of 510 tervervanging daarvan

Ik heb een nieuwe ongebruikte Dance te koop, interesse?

http://www.carcommunications.technisat.com/en/produkte/produkt.datei.php?id=100&lang=en

skoda_dance_sm.jpg

Hetzer

Forumguru
je dat zit er volgens mij al op, wat voor versie van het CanBus systeem heeft de F-2 eigenlijk, is dat bij jullie ook bekend?

Bovenaan Onderaan