2 stekkertjes bij de accu ?

EdK

Forumguru
Voor de acculader ???
Heb je er een foto van ?
Mijn Yeti staat namelijk nog aan begin van de productie band in Tsjechie !

TamRex

Actief lid
Voor een acculader of i.d. kan gewoon de sigaretten-aansteker-stopcontact gebruikt worden of het stopcontact in de kofferruimte.

De extra stekkertjes die ik bedoel zitten met zwarte smurrie aan de buitenkant van de accu-ruimte geplakt.

TamRex

Actief lid
Ik heb er een trekhaak (af fabriek) onder zitten.
Op beide stekkertjes die ergens uit een kabelboom komen, is niets aangesloten !

Misschien e.o.a. optie !?

Monteurtje

Forumguru
Trekhaak affabriek heb je denk ik niet. Wordt bij de dealer gemonteerd. Nederland doet dat namelijk niet, affabriek. Maar kun je geen foto plaatsen. Dan is het misschien iets duidelijker. Rond die plek worden wel de zekeringen voor de voeding naar de zekeringkast in de auto geplaatst.

TamRex

Actief lid
Ik zal nog eens goed kijken waar die 2 stekkertjes vandaan komen maar ze zitten er echt.
Er is niets op aangesloten.

EdK

Forumguru
Hoe goed jij ook kijkt , maar dan zien wij nog steeds niets.
En een foto zegt soms 1000 keer meer dan 10.000 regels tekst !

Maw indien je de mogelijkheid hebt om een kwalitatief goede foto te maken doe dit dan en post hem even mee !
Denk dat er dan mensen op forum zijn die je dan in één keer een antwoord kunnen geven

TamRex

Actief lid
Goed kijk of ik morgen een foto ga maken.
Leg mij nog even uit hoe ik die rechtstreeks kan posten.

EdK

Forumguru
je doet een reply op een bericht dan als je niet alle iconen en tekst mogelijkgheden ziet dan klik je op meer optie's
Dan zie je een balk boven het kader komen waar je dit bericht typt
Dan zie je een geel icoon met een berg en een soort zonnetje , die is om een figuur in te voegen.

Dan naar plek gaan waar je foto staat en ok klikken

indien ik het verkeerd vertel dan zal er zeker iemand reageren !

Bovenaan Onderaan