Visitor538
Senior Member
Hoi forum lezers,
Ik heb 2 vragen m.b.t. de Columbus.
1. Bluetooth
Ik heb standaard af fabriek in de Columbus de GSM II module.
Hij werkt perfect met mijn Samsung Galaxy 3.
Ook spraakgestuurd werkt het uitstekend.
Het koppelen was een fluitje van een cent. Zodra ik instap en de auto start maakt hij verbinding.
Mijn vrouw heeft ook een Samsung Galaxy 3 en die was ook zo gekoppeld.
Maar nu komt het!
Na de koppeling van de 2e telefoon maakt hij automatisch verbinding met telefoon 2 en niet meer met telefoon 1.
Dus telefoon 1 weer gekoppeld. Prima, automatisch koppelen. Maar nu niet met telefoon 2 !!
Is er geen mogelijkheid dat hij beide telefoons blijft herkennen en automatisch koppelt?
(Heb een test gedaan met een Samsung Dual Sim telefoon en hij pakt de 2 netwerken probleemloos)
2. DAB
De Columbus zou uitgerust zijn met DAB. De ontvangst van radio is perfect maar waar kan ik dat controleren. Kan er n.l. niks in het instructieboekje over terugvinden.
Alvast bedankt voor jullie reactie's
Ik heb 2 vragen m.b.t. de Columbus.
1. Bluetooth
Ik heb standaard af fabriek in de Columbus de GSM II module.
Hij werkt perfect met mijn Samsung Galaxy 3.
Ook spraakgestuurd werkt het uitstekend.
Het koppelen was een fluitje van een cent. Zodra ik instap en de auto start maakt hij verbinding.
Mijn vrouw heeft ook een Samsung Galaxy 3 en die was ook zo gekoppeld.
Maar nu komt het!
Na de koppeling van de 2e telefoon maakt hij automatisch verbinding met telefoon 2 en niet meer met telefoon 1.
Dus telefoon 1 weer gekoppeld. Prima, automatisch koppelen. Maar nu niet met telefoon 2 !!
Is er geen mogelijkheid dat hij beide telefoons blijft herkennen en automatisch koppelt?
(Heb een test gedaan met een Samsung Dual Sim telefoon en hij pakt de 2 netwerken probleemloos)
2. DAB
De Columbus zou uitgerust zijn met DAB. De ontvangst van radio is perfect maar waar kan ik dat controleren. Kan er n.l. niks in het instructieboekje over terugvinden.
Alvast bedankt voor jullie reactie's