jellemeer79
Actief lid
Net email gekregen van de dealer, productie wk6 en afleveren wk8/9 voor mijn Combi Greenline.
Er is al een topic aangaande leveringen O3:
http://www.skodaforum.nl/forum/thre...iii-combi-geleverd.19358/page-133#post-340708
Misschien handig om het hiertoe beperkt te houden?
Ja dat is Octavia Combi algemeen, dit is de Greenline. Het bovenstaande topic heeft al 133 pagina's reacties dus niet echt praktisch voor specifieke info over Combi Greenline
Dat is wel extreem lullig.. Ook erg klantonvriendelijk dat de dealer hier niet aan mee werkt. Je besteld de auto immers niet af, je wijzigt alleen de bestelling.Lekker. In september de Skoda Octavia Combi 1.6TDi besteld. Levering pas gepland in de 2e week van januari. Volgens de dealer zou er zeker geen 14% versie komen, dus dan maar genoegen genomen met 20% bijtelling. Vorige week zie ik op de TV ineens dat er nu tóch een 14% versie is. Snel contact opgenomen met de dealer dat we die willen ipv de 20% versie. Nee hoor: "Besteld is besteld". Bedankt Skoda! Zitten er mensen in hetzelfde schuitje als wij?
bijtellingsmeuk
Lekker. In september de Skoda Octavia Combi 1.6TDi besteld. Levering pas gepland in de 2e week van januari. Volgens de dealer zou er zeker geen 14% versie komen, dus dan maar genoegen genomen met 20% bijtelling. Vorige week zie ik op de TV ineens dat er nu tóch een 14% versie is. Snel contact opgenomen met de dealer dat we die willen ipv de 20% versie. Nee hoor: "Besteld is besteld". Bedankt Skoda! Zitten er mensen in hetzelfde schuitje als wij?
Ik ben van Greenline HB 14% naar Greentech Combi 20% gegaan, was de dag van navraag al geregeld. Dit alles ingegeven door het feit dat er geen trekgewicht kwam op de HB 14%.
Dat is wel extreem lullig.. Ook erg klantonvriendelijk dat de dealer hier niet aan mee werkt. Je besteld de auto immers niet af, je wijzigt alleen de bestelling.
Dat de dealer hier minder aan verdient is jammer, maar dan hadden ze vanaf het begin maar duidelijk moeten zijn.
Overigens om dit risico te vermijden bewust gekozen voor een versie met DSG, wetende dat die sowieso niet met 14% zou komen.
Een tweetje naar @skoda_nl wil ook nog wel eens helpen. Wellicht dat de auto al te ver in het productieproces zit om nog aangepast te kunnen worden?