2019 - Skoda Karoq 2.0Tsi DSG 4x4

Jona86

Lid
Hallo,

Nieuw hier.
Jonathan, 33jaar en wonende in België.
Vorige zomer men Skoda Karoq 2.0 Tsi DSG 4x4 in ontvangst mogen nemen.
Inmiddels een 10000km verder en nog heel tevreden.
Is een Sportline versie met de Vega velgen in steel Grey.
Heeft alle opties buiten een trekhaak.

Als ik gevonden heb hoe hier foto’s te zetten post ik ze.

Hier aangemeld om meer informatie te bekomen en omdat ik opzoek ben naar een mooie alu wintervelgen / banden set vermits ik veel in de bergen te vinden ben voor men grote hobby skiën (na motorrijden)

Mvg,
Jonathan

CDK

Forumguru
Hartelijk welkom Jonathan en een Sportline Karoq in Steelgrey is altijd een feestje om naar te kijken :)

Japanese Power

Donateur
Ha Jonathan,

Leuk dat je ook de weg naar ons forum hebt gevonden, welkom!

Mooie ride heb je, die 10000 KM zaten er natuurlijk zo op ;)

Johan

Jona86

Lid
Bedankt voor het ontvangst.

iemand toevallig een idee waar ik een mooi setje wintervelgen / banden kan vinden of iemand die iets heeft/ weet liggen.

mvg

Vacaro

Senior Member
Bedankt voor het ontvangst.

iemand toevallig een idee waar ik een mooi setje wintervelgen / banden kan vinden of iemand die iets heeft/ weet liggen.

mvg

Allereerst welkom met je mooie Karoq, mooie kleur,
Ik heb ook getwijfeld voor deze kleur voor onze Kodiaq, maar heb uiteindelijk stockmodel en dan had ik niet zoveel keuze voor de kleur!
Ik weet niet van waar in Belgie je bent maar bij Maco te Sint-Lenaerts kun je voor een schappelijke prijs een setje aluvelgen met winterbanden kopen. Mijn dochter een setje van Brock velgen en banden van Toyo voor +/-1000 van voor een Audi A3.

https://www.maco.be/

Veel succes met je Karoq! :-)

Jona86

Lid
Inmiddels een set 19” velgen met winterbanden gevonden. Is een nieuwe set int zwart met nieuwe banden. volgende week ophalen :rockon:

Bovenaan Onderaan