3 foto's modeljaar 2007 Elegance en RS.

richyk

Actief lid
3 foto\'s modeljaar 2007 Elegance en RS.

Hier alvast drie foto's van de MY2007 wijzigingen voor de Elegance en RS. Dubbele zonnekleppen en MP3-aansluiting in Jumbobox standaard op deze uitvoeringen, stoelverwarming achter optie alleen i.c.m. verwarmde voorstoelen.

doppeltesonnenblende2jz.png

audiobuchse4ng.png

stoelachter.jpg

Re: 3 foto\'s modeljaar 2007 Elegance en RS.

Ziet er goed uit.

Zitten de zonnekleppen en MP3 aansluiting ook op de Business Edition uitvoering ? heb er een streamradio met standaard MP3 functionaliteit bijgenomen 'af dealer' ivm bijtelling( 545,- incl. BTW)

Groet,
Jasper.

richyk

Actief lid

Als de Business Edition o.b.v. de Elegance is zou het er in moeten zitten maarrrrrrrrr, ik las dat jij begin mei zou bestellen dus dan heb je nog MY2006 ! Vanaf productieweek 22 (29 mei) is MY2007.

Hoi Richyk,

Bestelling is pas vandaag de deur officieel bij de leasemaatschappij uit gegaan naar de dealer, dus met dat modeljaar zit het wel goed denk ik /forum/images/graemlins/winkie.gif

Volgens alle folders is de B.E. obv. de Elegance met als extra's Xenon, PDC voor, klein-leer pakket (weet nou niet of dit met of zonder MaxiDOT is) en VEGA velgen.

Ga binnenkort nog ff langs de dealer en zal het eens navragen....

Groet,
Jasper.

Tallguy

Forumguru

Mogen ze ook meteen eens een zonneklepje achter de achterspiegel monteren (zoals de Golf IV had). Was toch wel erg handig op sommige momenten /forum/images/graemlins/smile.gif

Skombi

Actief lid

</font><blockquote><font class="small">Citaat: Kensei</font><hr />
een zonneklepje achter was toch wel erg handig op sommige momenten /forum/images/graemlins/smile.gif

[/ QUOTE ]

Ja .. vooral als er twee zonnen tegelijk schijnen /forum/images/graemlins/wink.gif

Mogen ze ook meteen eens een zonneklepje achter de achterspiegel monteren (zoals de Golf IV had). Was toch wel erg handig op sommige momenten /forum/images/graemlins/smile.gif

[/ QUOTE ]

Je regensensor doet dit al voor je, tenminste, ik zit zo laag in de auto dat ik het extra klepje niet mis ook al heb ik vroeger ook een Golf IV gehad.

Tallguy

Forumguru

</font><blockquote><font class="small">Citaat: Skombi</font><hr />

een zonneklepje achter was toch wel erg handig op sommige momenten /forum/images/graemlins/smile.gif

[/ QUOTE ]

Ja .. vooral als er twee zonnen tegelijk schijnen /forum/images/graemlins/wink.gif

[/ QUOTE ]

Hey, niet mijn woorden verdraaien he? /forum/images/graemlins/crazy.gif Ik had het over een klepje achter de acterruitspiegel /forum/images/graemlins/regels.gif

SkodaMan

Actief lid

[/ QUOTE ]

Je hebt gelijk. Is erg handig. Ik had het op m'n Bora.

Dutch4x4

Senior Member

audiobuchse4ng.png

Leuk, maar je hebt 'r natuurlijk geen ruk aan.

Wanneer nemen autofabrikanten mp3 en mp3-spelers eindelijk eens serieus en komen ze met een veilige, geïntegreerde oplossing?

En dan ook met Bluetooth voor je mobiel erbij. Allemaal met stuurbediening en informatie op je centrale display, zoals de MaxiDOT.

poekie

Actief lid

@Dutch4X4

Ik denk dat bovenstaande foto alleen voor de verduidelijking is dat er zich een USB poort in de armsteun bevindt.
In de praktijk zal er dan geen ipod maar een USB-stick aangesloten worden.
Ik verwacht dat de USB-stick zo aangesloten kan worden dat de klep van de armsteun nog steeds dicht kan.

Dutch4x4

Senior Member

Mwah, hoeft niet, hoor. Kan ook gewoon een 3mm-ingang zijn, zoals in mijn Fiesta, die in contact staat met de AUX.

Sterker nog, dat is waarschijnlijker, want kijk maar naar de iPod in het plaatje: het snoer zit boven in de iPod, dus in de headphone-uitgang. Bij USB zou het snoer onderin zitten.

</font><blockquote><font class="small">Citaat: Dutch4x4</font><hr />

Mwah, hoeft niet, hoor. Kan ook gewoon een 3mm-ingang zijn, zoals in mijn Fiesta, die in contact staat met de AUX.

Sterker nog, dat is waarschijnlijker, want kijk maar naar de iPod in het plaatje: het snoer zit boven in de iPod, dus in de headphone-uitgang. Bij USB zou het snoer onderin zitten.

[/ QUOTE ]

Klopt, bij USB zit er een brede datakabel achterin de iPod ipv een 3mm kabel. Je kan trouwens wel die iPod in je armsteun kwijt lijkt me. Maar echt geintegreerd is het niet.

Dutch4x4

Senior Member

Een losse iPod bedienen tijdens het rijden kan dus echt niet, zo heb ik in de periode vóór de ice&gt;link gemerkt. Dan moet je vooraf een afspeellijst hebben klaarliggen, het apparaat wegbergen en er niet meer naar kijken. Of je moet speciaal een passagier voor de bediening meenemen...

Dus inderdaad, de integratie is nog ver te zoeken.

Dutch4x4

Senior Member

Oeps, 3mm moet natuurlijk 3,5mm zijn. Anders hoor je nog niks. /forum/images/graemlins/grin.gif

Jpoers

Lid

waarom altijd de moeite om een ipod aan te sluiten?
ik heb een radio met Sd-kaart ondersteuning passen ook gewoon mp3 wma ogg bestanden op.
en kan zoeken met mijn radio.
en tevens geïntegreerde bluetooth verbinding met mijn foon/pda.
meer hoeft men toch niet te wensen?

Dutch4x4

Senior Member

1. Omdat je die iPod voor buiten de auto toch al had.
2. Omdat je geen SD-kaarten hebt van 60 GB.
3. Omdat je al hebt betaald voor een fabrieksradio waar geen mp3 en bluetooth op zit.

Redenen genoeg dus! /forum/images/graemlins/grin.gif

Net bij de dealer geweest voor de laatste stand van zaken. De RS staat in Leusden. Echter omdat het een model 2007 is moet er opnieuw een typegoedkeuring worden afgegeven. Aaaargh als dat maar niet te lang gaat duren.

Het goede nieuws is natuurlijk dat ik (kennelijk) een modeljaar 2007 krijg. Kan ik jullie meteen opo de hoogte brengen van de nieuwigheidjes. Als de remklauwen inderdaad rood zijn dan vind ik dat persoonlijk jammer. Groen is meer Skoda en kleurt leuk bij het embleem op de velgen. Ik begreep dat ook de lampjes in de buitenspiegels een "black"look hebben gekregen.

Goed afwachten maar.

Bovenaan Onderaan