3 november: ŠKODA Wintercheckdag

Fabia

† In Memoriam
n6c8l1.jpg

3 november: ŠKODA Wintercheckdag
Als lid van VerrassendŠKODA heeft u elk jaar recht op een gratis Wintercheck. Op de ŠKODA Wintercheckdag - dit jaar op zaterdag 3 november - kunt u zonder afspraak bij ons langskomen. Uw ŠKODA wordt dan gecheckt op alle essentiële punten en u ontvangt ook nog een groene verrassing!

CharlesTucker

Forumguru
Vast wel, en zo'n check kan ook geen kwaad. Ik denk dat ik dat dit jaar ook maar eens ga laten doen, voordat ik weer 1500km naar Hongarije ga met de O2 is ie nog niet aan z'n volgende beurt toe. Weet iemand of je op dergelijke dagen nog met flinke wachttijden rekening moet houden, of wordt het meestal niet zo druk (bij Swarttouw, Barendrecht). Het kan ook op andere dagen op afspraak, ook gratis, maar waarschijnlijk zonder groene verrassing.

Kensel

Forumguru
Ik weet wel dat het vorig jaar gekkenhuis was hier op het industrieterrein (toen hadden zo'n beetje alle dealers hier in Tiel zo'n wintercheckdag). Er stonden gewoon flinke files. Maar ik vermoed dat het rustiger zal zijn, aangezien het alleen voor VerrassendSkoda-leden gratis is. Maar ik zou gewoon zorgen dat je op tijd bent ;) - just in case...

Ik kan helaas niet, ben dan weekend aan het werk en de dichtstbijzijnde dealer is 40 km rijden dan.

Noord26

Forumguru
Het kan idd, voor Verrassend Skoda leden, ook gratis buiten deze vaste datum om- mits je een afspraak maakt. Verschilt wellicht per dealer?

Je mist dan wel de groene verrassing.. :tongue:

Cordoba

Forumguru
Ik zal 'ns kijken wat ik doe, mijn eigen dealer acht niet eens in staat om de juiste datum af te lezen op de kalender.

Ron_2

Senior Member
Omdat ik al een afspraak heb voor het wisselen van de winterbanden wil ik de check er op die dag aan toe voegen, volgens verrassendSkoda kun je dit gemakkelijk doen met de online werkplaats planner.
Helaas, je kunt alleen een afspraak maken voor controle of andere werkzaamheden als je ook een beurt aanvinkt. Volgens het infovenster wat verschijnt moet je, als je geen servicebeurt wilt laten uitvoeren, kiezen voor de optie "geen", alleen is er helemaal geen optie "geen".
Online een afspraak plannen voor iets anders dan een servicebeurt is dus onmogelijk, ik heb verrassendSkoda al gemaild hier over.

Noord26

Forumguru
Online maak ik nooit een afspraak. Loop er altijd binnen, kom er dagelijks langs vanuit het werk. Maar als men zegt dat het online toegevoegd zou kunnen worden en dat blijkt niet zo te zijn is het een misser.

Ehmmm... een kerstboom? :ahum:
You're joking, I hope...

Ik sta op de 3e al gepland om 09:00 uur en alhoewel me thuis geleerd is een gegeven paard nooit in de bek te kijken
zal ik toch voor de eer bedanken om een stuk bos in m'n S1 te proppen :biggthumpdown:

But I guess you're pulling my leg :grin:

turboturbo

Forumguru
Het kan ook op andere dagen op afspraak, ook gratis, maar waarschijnlijk zonder groene verrassing.
Ik had vorig jaar een zomercheck laten doen, buiten die zaterdag om, op afspraak. Kostte me 18,- met Verassend Skoda lidmaatschap korting. Dat was inderdaad verassend. :cool: Reactie dealer: als je had gewacht tot die zaterdag, was het gratis geweest. :smirk:

En wat doen ze: behalve je accu opmeten, niks wat je zelf ook niet kunt doen. Spanning banden, peil vloeistoffen, schade aan de voorruit, en een thermometer in het roostertje hangen als je airco hebt.....

Ennuh... een kerstboom?

images

Gummie

Lid
Dus eh, direct de winterbandjes op de velgen leggen is geen optie?
Eigenwijs als ik ben ga ik het toch proberen:jaja:..

hpolie

Senior Member
Garage (Swarttouw in Barendrecht is nu, Auto Hoogenboom B.V) geworden.:lezen:
Zwolseweg 56 (Industrieterrein Vaanpark 4)
2994 LB Barendrecht)
0180-532393

Een winterse check op wel 25 punten. Kom op 2 november met uw ŠKODA FABIA COMBI naar ons. Uw auto wordt op 25 punten gecontroleerd zoals uw remmen, ruitenwissers, verlichting & verwarming. Helemaal gratis!

Vriendelijke groet,
Henk Polie

Gummie

Lid
Het Wintercheck/ verassend Skoda, topic,nu voor 2013, doet het dus weer :)
Hier is het op 7,8 en 9 November...
Bandenwissel (losse banden op de lijst 69,- ) wordt hier dus 85,-naar ik zojuist heb begrepen.
Ga dus maar even langs de bandenboer.(-25) Maar die wintercheck, die pakken we maar even mee!

Bovenaan Onderaan