3 stekkers onder de voorstoelen??? Voorbereiding stoelverwarming??

aiva tco adoks

Forumguru
AFgelopen weekend heb ik mijn octavia van binnen schoon gemaakt
Toen ik onder de stoel keek zag ik drie stekkers. Voor 2 kan ik een reden bedenken
Airbag en gordelspanner de 3??????
Zou dit een stekker zijn voor de stoelverwarming??
Mijn O2 heeft geen stoelverwarming.

Mocht dit zo wezen wat is de moeite om stoelverwarming in mijn skoda te krijgen ??

Ronnie

Forumguru
Waarschijnlijk is de derde stekker voor een contactschakelaar (om te "kijken" of de stoel bezet is) om in noodgevallen de arbag van het dashboard te activeren.

De Stip

Forumguru
Ik heb wel stoelverwarming (af fabriek) en ook bij mij hangt er een stekker los onder de stoel. Waarschijnlijk iets om te testen of zo. Toch wel raar, aangezien alles via de boordcomputer en die externe kast getest word. Mijn dealer wist ook niet precies waarvoor deze diende.

RPAR

Nieuw lid
Heb zelf een Superb, en heb zowel rechts, als links onder de stoel extra stekkers zitten, welke afgewerkt zijn.
Links zit er een stekker op het audio system en rechts 2 stekkers op de af fabriek carkit (zoals Hemi 24 al aangaf), zal in de octavia wel het zelfde zijn omdat deze accessoires ook op een octavia leverbaar zijn.

Vindt het wel vreemd dat een dealer niet weet waarvoor een bepaalde stekkers is.

Bovenaan Onderaan