-

RefleCs

Forumguru
In het thuisland van Skoda en Duitsland ook staan alle modellen nog gewoon online. Ze zullen dus wel te weinig verkocht worden. Dat wordt dus importeren als je dat zou willen.

Cordoba

Forumguru
Volgens mij zegt het feit dat een uitvoering niet in de folder staat en/of niet op de carconfigurator staat niet zoveel. Als ik het goed heb, heeft @Corné de Kluijver destijds ook een L&K uitvoering besteld, terwijl deze nergens vernoemd werd.

Scout uitvoeringen zijn ook heel lastig om info over te vinden, en de echte RS-uitvoering is natuurlijk iets bijzonders, maar wordt in NL blijkbaar te weinig verkocht. Ook van de Fabia komt er voor NL bijv. geen RS.

In eerste instantie, dacht ik even dat alleen de benamingen van genoemde uitvoeringen zouden verdwijnen, maar het lijkt ingrijpender te zijn.

ertromp

Forumguru
Dat wordt dus voor de echte pk's .............................shoppen bij Seat
Dat wordt dus voor 4-wheel drive ............................shoppen bij Seat
Ach ja en voor wat ruimte is er altijd nog voldoende aanbod bij Skoda :deuk: ................................... :D

Cordoba

Forumguru
:lezen: Ik zie het verband tussen een zitje en pk's niet, net zo min als tussen een zitje en 4WD.:D

Na morgen wat dagen vrij, en misschien loop ik wel even binnen bij zo'n Seatdealer:
th

Jese8

Ex-lid
Mijne mag altijd gekocht worden hoor. Ben benieuwd of de afschrijving nu wat minder hard zal gaan. Moet hem niet in puin rijden nu zeg.. kan ik niet dezelfde terugkopen.

ertromp

Forumguru
Het is toch wel een komiek die @Cordoba :maakmegek:

Google eens op bucketseats Seat
Wat een mooi verband tussen pk's en een zitje en zo'n mooie Leon

En dan Seat zonder S toegevoegd aan het einde intypen in je zoekmachine

Ik zie nu wel het verband tussen reactie plaatsen en een goede bril :deuk:

download.png

Laatst bewerkt:

Cordoba

Forumguru
:D @ertromp ik wist niet dat Seat zo zeldzaam is, dat ze maar één exemplaar gemaakt hebben, ik was uitgegaan van massaproduktie, dus Seats

Maar even serieus als je googled op "Seat" komt die verkoper van goedkope zitmeubelen vaak automatisch te voorschijn.

Bovenaan Onderaan