-

MaxN

Donateur
Bij normaal onderhoud moet deze wel richting de 300.000 kunnen.
Daarbij wel rekening houdend dat er ook duurder onderhoud kan komen door slijtage.
Je hebt in elk geval een DSG6 met de 1.8TSI en niet de DSG7, dus daar pak je al een voordeel.
Gezien het bouwjaar is dit een 1.8 zonder olieprobleem, dus ook dat zou geen probleem mogen zijn bij normaal onderhoud.
 

Canon-Eye

Forumguru
Bovendien is er niemand die de geschiedenis van de auto inclusief eventuele problemen van deze ex-leasebak beter kent dan jijzelf, dus wat dat betreft sta je al met 10-0 voor ten opzichte van iemand die een willekeurige auto uit de lease koopt en erop vertrouwt dat deze altijd netjes is onderhouden "omdat het een leaseauto is". Alsof leasemaatschappijen geen winst nastreven en dus best wel eens zouden kunnen beknibbelen op het onderhoud tegen het einde van de leaseperiode.

Maar in dit geval ben je daar zelf bij, dat scheelt...
 
  • Leuk
Waarderingen: G.P.

oco1979

Forumguru
Als je die voor goed prijsje kan kopen oke
Laat zeker het nodige doen aan de wagen van onderhoud of ergenissen die je dan laat betalen van leasing :D
Mogelijks met samenspraak garage eens goed onder de loep nemen en zeggen je die zou willen overnemen
Desnood betaal je hun de tijd om alles te checken

succes
 

hemi24

Forumguru
Goede tips :thumbsup:

Aangezien de onderhoudsbeurten iedere 28.000 kilometer nodig zijn, is er een extra beurt nodig bij 140.000. Einde lease is officieel 144.000, dus de leasemaatschappij heeft die laatste beurt niet gepland. Die berekenen op 30.000 kilometer.

Dan wordt het dus de vraag hoe de leasemaatschappij die laatste beurt laat uitvoeren...
Ik gok dat de dealer opdracht krijgt niet zo nauw te kijken en enkel het noodzakelijke uit te voeren!
Puntje om in het achterhoofd te houden bij overname.
 
Bovenaan Onderaan