3deskoda?
Senior Member
Na enkele weken op het forum en nu de beslissing over de 3de skoda is gevallen, mij toch even voorstellen. Ik ben Dieter en na een inloopje met een Opel Astra intussen al 14 jaar trouwe Skoda rijder. Gestart met een vroege Fabia Combi (2001), overgegaan naar een vroege Octavia II Combi en vandaag de Superb III Combi besteld.
Met spijt in het hart lever ik binnenkort de geliefde Octavia in. Er zitten immers redelijk wat onderhoudskosten aan te komen (grote onderhoudsbeurt, distributie, nieuwe banden, ...) en de gigantische hagelschade van juni vorig jaar doet intussen teveel pijn aan de ogen. Vandaag trouwens gemerkt dat als gevolg daarvan de lak begint af te schilferen.
Anyway op naar een derde Skoda-avontuur ...
Met spijt in het hart lever ik binnenkort de geliefde Octavia in. Er zitten immers redelijk wat onderhoudskosten aan te komen (grote onderhoudsbeurt, distributie, nieuwe banden, ...) en de gigantische hagelschade van juni vorig jaar doet intussen teveel pijn aan de ogen. Vandaag trouwens gemerkt dat als gevolg daarvan de lak begint af te schilferen.
Anyway op naar een derde Skoda-avontuur ...