3deskoda? => ja !

3deskoda?

Senior Member
Na enkele weken op het forum en nu de beslissing over de 3de skoda is gevallen, mij toch even voorstellen. Ik ben Dieter en na een inloopje met een Opel Astra intussen al 14 jaar trouwe Skoda rijder. Gestart met een vroege Fabia Combi (2001), overgegaan naar een vroege Octavia II Combi en vandaag de Superb III Combi besteld.

Met spijt in het hart lever ik binnenkort de geliefde Octavia in. Er zitten immers redelijk wat onderhoudskosten aan te komen (grote onderhoudsbeurt, distributie, nieuwe banden, ...) en de gigantische hagelschade van juni vorig jaar doet intussen teveel pijn aan de ogen. Vandaag trouwens gemerkt dat als gevolg daarvan de lak begint af te schilferen.

Anyway op naar een derde Skoda-avontuur ...

Joske

Forumguru
oh maar ik heb er wel idee van hoor... ik was die bewuste dag klaarwakker om 02u10... nog nooit in mijn leven zoveel bliksemschichten achter elkaar gezien en de hagelbollen die toen vielen, dat heb ik helemaal nog NOOIT gezien. Ik heb hele daken verwoest zien worden omgeving Sinaai, Belsele, Lokeren en in mindere mate bij ons in Moerbeke. Speelhuis van mijn kinderen: totall loss. En het dak van onze Faab heeft het ook zwaar te verduren gehad, maar valt reuze mee in vergelijking met andere mensen. "Glazen" koepel bij mij ouders, 3-dubbelwandig, gewoon in stukken.. Het dak van de stal was een vergiet!

Dus ik weet het wel best goed.. wat er toen gebeurd is, 9 juni. :)

3deskoda?

Senior Member
Bij ons deed de ramp zich voor rond halfacht 's avonds, dag voor de eerste communie van onze oudste. 1 fotootje om een idee te geven voor wie het geluk had geen getuige te zijn ...

Bijlagen

• IMG_0135s.jpg
    IMG_0135s.jpg
    297,6 KB · Weergaven: 32
Bovenaan Onderaan