4.000.000ste Octavia rolde vandaag van de band.

Cordoba

Forumguru
Lullig dat ze de oude generaties niet hebben meegeteld zoals deze:
skoda_octavia_i.jpg

MaRco2

Forumguru
Oudere cijfers hebben ze zeker niet meer of het is van voor het VAG tijdperk en dat telt voor hen niet mee.:D

Wesly

Senior Member
Is idd een hatch volgens mij en het dak is geheel zwart (in tjechie kan je de kleur van het dak apart kiezen)

apacot

Lid
dan zal inderdaad wel zo zijn, de rest zal vast wel leder op de achterkant van de voorstoelen krijgen haha

CoesDoes

Forumguru
en ook geen front assistance maar dat kan aan meerdere zaken liggen
Kan natuurlijk een specificatieverschil per land zijn.
Die wordt ook in Nederland niet op alle modellen geleverd, maar alleen op de E(BL).
Zoals we al vaker hebben gezien kan de specificatie per land behoorlijk verschillen, dus valt er weinig over te zeggen. Ik kan wel aan de zilveren mistlampen zien dat het niet de niet versie met bochtverlichting is en dus geen EBL, maar verder heb ik echt geen idee ;)
Ook het ontbreken van dakrails zegt niks, ik weet zeker dat er ook combi's zonder roofrails geleverd gaan worden.

MaRco2

Forumguru
Dat verschil is af en toe wel grappig (ik zie regelmatig aparte verschillen tijdens BPM taxaties, waarbij CO2 verschillen vaker voorkomen, maar ook qua uitvoering aparte dingen).

Vwb roofrails: de Corolla Verso had in Nederland nooit dakrails en in Belgie weer wel en het ene land levert de ene uitvoering weer wel en de ander niet. Denk aan de Mitsu ASX met 4WD of met een 2.0 met CVT automaat, wat we hier allemaal niet hebben.

Of een 6 cilinder die we hier niet kennen en in de USA of Zwitserland weer wel (ook in de jaren 70, dus van alle tijden), terwijl we hier weer dieseluitvoeringen kennen. Of een nieuwe VW Jetta met trommelremmen achter...:maakmegek:

MaRco2

Forumguru
Ik denk dat er 3 miljoen in Duitsland en Oostenrijk rondrijden.... man oh man, overal kom je ze met bosjes tegen!

Zeg maar de ''Golf'' van Oostenrijk.

Bovenaan Onderaan