4 gordelpunten achterin

AGTon

Forumguru
Ben de nieuwe Roomster nog aan het ontdekken. 1 puntje wat mij opviel is dat de gordel voor de middenstoel (achterbank) uit het dak komt. Nu zal ik daar wel aan wennen, hoewel ik het vreemd blijf vinden.

Wat ik nog vreemder vind, is dat er 4 gordelpunten op de achterbank zijn, maar maar 3 gordels. Zowel links als rechts in het midden zitten er 2 punten. IEmand een idee waarom?

gr

Br3cht

Actief lid
normaal de gordel die uit het dak komt heeft 2 "instekers"
die moet je eerst in de rechtse gordel steken en de andere moet in de linkse

skodaboy

Forumguru
1 puntje wat mij opviel is dat de gordel voor de middenstoel (achterbank) uit het dak komt,in het midden zitten er 2 punten.

als je de gordel die uit het dak komt afrolt,zul je wel zien/begrijpen waarom er bij de middenstoel twee gordelpunten zijn...die middelste gordel bestaat uit 1 riem met 'twee' gordelgespen.
ik dacht één kleinere en één grotere gesp,je dient eerst de 'kleine' gesp vast te klikken rechts om een gordel te vormen,volgens plaatsnemen op de stoel en de gordel om doen zoals je normaal vooraan zou doen..:winkie:

EdK

Forumguru
De gehele uitleg van de middelste gordel uit het dak en 4 punten op de stoelen staat uitgelegd in het instructie boekje
Heb je voor betaald en moet meegeleverd zijn bij je RR

AGTon

Forumguru
Dus toch RTFM:winkie:................

I know, i know, maar oma zat er vorige week, blijkbaar alleen met 1 punt vast. Op zulk soort momenten ga ik het boekje niet pakken en rustig doornemen, maar goed ik snap het punt. Ik ben in gebreken gebleven.

iig bedankt voor de reacties.

EdZ

Donateur
Waarbij het positieve punt is dat oma überhaupt achterin in het midden kan zitten. Ik ken wel wat auto's uit een vergelijkbare of zelfs grotere klasse waar de middelste zitplaats een stuk kleiner is. Wat dat betreft bevalt de mijne mij goed.

AGTon

Forumguru
De mensen op de 3e plek hebben nu keurig hun gordeltje om zoals het moet.

En ja, de Roomster is een ruimtewonder op de achterbank gezien zijn afmetingen.

Bovenaan Onderaan