derkskoda
Lid
Afgelopen weekend verscheen er een knipperend steeksleuteltje op de plaats van de versnelling aanduiding van de DSG.
Ik was al voornemens een bezoek te brengen vanwege het feit dat ik vond dat de DSG bak niet altijd even netjes schakelde, echter nu was het noodzaak.
Auto op maandag achtergelaten, afgelopen vrijdag kon ik hem ophalen.
Resultaat, met 10000 km een volledig nieuwe DSG bak onder de auto. Gelukkig (uiteraard) onder fabrieksgarantie.
Wat een verschil, vloeiend op- en terugschakelen, geen schok meer bij het wegrijden en de achteruitversnelling wordt nu wel direct ingeschakeld (geen vertraging van 2 seconden)
Nu heb ik al in enkele draadjes vernomen dat er meerdere mensen problemen hebben ondervonden met hun DSG versnelling, echter nergens lees ik dat er geschreven wordt over een storingsmelding (knipperend steeksleuteltje)
Zijn er mensen met dezelfde ervaring?
Ik was al voornemens een bezoek te brengen vanwege het feit dat ik vond dat de DSG bak niet altijd even netjes schakelde, echter nu was het noodzaak.
Auto op maandag achtergelaten, afgelopen vrijdag kon ik hem ophalen.
Resultaat, met 10000 km een volledig nieuwe DSG bak onder de auto. Gelukkig (uiteraard) onder fabrieksgarantie.
Wat een verschil, vloeiend op- en terugschakelen, geen schok meer bij het wegrijden en de achteruitversnelling wordt nu wel direct ingeschakeld (geen vertraging van 2 seconden)
Nu heb ik al in enkele draadjes vernomen dat er meerdere mensen problemen hebben ondervonden met hun DSG versnelling, echter nergens lees ik dat er geschreven wordt over een storingsmelding (knipperend steeksleuteltje)
Zijn er mensen met dezelfde ervaring?