De RNS510 is destijds ook in mijn Toyota geleverd als de TNS510. Zelfde techniek, ander jasje.RNS510
De RNS510 was ook mega populair voor inbraak. Inbouwen was +5 min werk, uitbouwen onder een minuut.
Daar had iemand de navilock voor uitgevonden. Werkte prima, ik had er ook 1 in mijn VW Passat, maar het zag er niet uit...
mijn buurman had minder geluk...
Parasieten zeg je? Je kunt wat dat betreft de EU zien als een hond die zonder behandeling onder de vlooien komt te zitten.@Desperado
Open grenzen maakt het ook makkelijk en fair voor eerlijke goedzinnige mensen die gewoon willen reizen zonder zorgen. Je hebt in elk goed systeem parasieten zitten die de boel verzieken uiteraard.
Klopt. Maar wat ik m.b.t. die parasieten die ons hier leegzuigen en nagenoeg vrij hun gang kunnen gaan, wordt het alleen maar erger.Dat veranderd niet veel aan wat ik zeg![]()
Die gasten die, zoals jij zegt, vanuit het voormalig Oostblok hier komen, komen in bendeverband, met de bedoeling zoveel als mogelijk te roven.Heb je het nu over die gasten in Den Haag over over die gasten die af en toe eens vanuit vormalig oostblok deze kant opkomen ???![]()
Je hebt helemaal gelijk.En nu dan de politiek en meningen daarover verder maar in/aan de stamtafel behandelen.