4X4 in aktie

gp_octavia4x4_039.jpg

gp_octavia4x4_031.jpg

gp_octavia4x4_049.jpg

gp_octavia4x4_051.jpg

gp_octavia4x4_084.jpg

gp_octavia4x4_086.jpg

gp_octavia4x4_091.jpg

gp_octavia4x4_092.jpg

gp_octavia4x4_093.jpg

Frankie

Actief lid
hey, meteen foto's van de spatlappen op een O2 !!! /forum/images/graemlins/24.gif Ziet r niet best uit naar mijn mening. Die hindernissen zien er eveneens niet super uit. Volgens mij kan ik dat met mijn 2X2 ook !! /forum/images/graemlins/24.gif

elcocheSKODA

Actief lid
</font><blockquote><font class="small">Citaat: Frankie</font><hr />

Volgens mij kan ik dat met mijn 2X2 ook !! /forum/images/graemlins/24.gif

[/ QUOTE ]

Heeft jouw O2 dan maar twee wielen? /forum/images/graemlins/confused.gif
Of is het toch een 4X2 /forum/images/graemlins/xyxthumbs.gif

ougie

Forumguru
Oke Frankie, doe het eens voor,,,,,,,en vergeet niet foto's te maken. /forum/images/graemlins/koffie.gif

hey, meteen foto's van de spatlappen op een O2 !!! /forum/images/graemlins/24.gif Ziet r niet best uit naar mijn mening. Die hindernissen zien er eveneens niet super uit. Volgens mij kan ik dat met mijn 2X2 ook !! /forum/images/graemlins/24.gif

[/ QUOTE ]Hey Frankie ik moet regelmatig het terrein in, en als jij denkt dat jouw 4x2 O2 het zelfde kan als een 4x4 dan moet je maar eens een dagje achter mij aan rijden.

Frankie

Actief lid
@ougie
</font><blockquote><font class="small">Citaat:</font><hr />
Oke Frankie, doe het eens voor,,,,,,,en vergeet niet foto's te maken.

[/ QUOTE ]

Ik zei nog dat mijn O2 dat kan, niet dat ik dat kan !!! /forum/images/graemlins/smile.gif

@henktank
</font><blockquote><font class="small">Citaat:</font><hr />
Hey Frankie ik moet regelmatig het terrein in, en als jij denkt dat jouw 4x2 O2 hetzelfde kan als een 4x4 dan moet je maar eens een dagje achter mij aan rijden.

[/ QUOTE ]

Alweer een kwestie van (niet)"goed lezen", ik had t over de actie in de foto's. Weet ik veel wat jij met je O2 in het terrein allemaal uitspookt !!! /forum/images/graemlins/smile.gif Ik vond alleen de actie in beeld niet echt spectaculair, wel dan ?

Ps: de mijne is een lease-bak, dus ik mag dat allemaal niet, anders zou ik t wel voordoen !!! /forum/images/graemlins/smile.gif

poekie

Actief lid
Ps: de mijne is een lease-bak, dus ik mag dat allemaal niet, anders zou ik t wel voordoen !!! /forum/images/graemlins/smile.gif

[/ QUOTE ]

Haha /forum/images/graemlins/uitlachen.gif Vraag maar aan Veejay wat je wel en niet mag met een leasebak /forum/images/graemlins/shocked.gif (okee, okee, ik zal er niet meer over beginnen!)

Je mag alles met een leasebak doen zolang de lease mij. er maar niet achter komt /forum/images/graemlins/regels.gif

Bovenaan Onderaan