50000 km op de teller en dan dit:

Auto starte niet meer. Enkel klik en geen gesputter ofzo!!

Dan maar met startkabels geprobeerd want ik merkte dat bij elke startpoging het klokje terug op 0:00 sprong. Dus dacht ik aan de batterij.

Om een lang verhaal kort te maken: auto is gestart, en start nog steeds. Alleen ging de venster aan de chauffeurskant niet automatish dicht. na even te rijden wel weer. En vertoont de boordcomputer nu nog 570 km tot aan de pomp, maar de bak is helemaal vol.

Wat zou het probleem nu kunnen zijn? Ik moet wel zeggen dat de auto de hele week had stil gestaan en met deze hitte is dat misschien een probleem, of sla ik hier helemaal de bal mis?

Thx in advance!

JettaFreak

Actief lid
Mijn collega kwam van de week niet meer van het parkeerterrein: Leon wilde niet starten. Leek te komen door de warmte. Collega's met Peugeot kwamen wel weg.....

rickske

Actief lid
Dit mag normaal niet gebeuren,maar het is nu wel extreem warm en kan dit toch wel eens gebeuren.En kan de electronica wel eens raar beginnen te doen en is het wel eens raadzaam om naar de dealer te gaan of te zien dat alles nog goed functioneerd.

Mark

Banned
Zowel koude als grote hitte is niet goed voor de baterie.
Zoals Rickske zegt best eventjes langs de dealer gaan om alles ééns uit te lezen, mogelijke foutjes komen dan wel boven water.

Matra_Murena

Actief lid
Veel sleutels met ab van Ford doen het met deze hitte ook niet meer... Zijn gewoon niet op deze temperaturen berekend. (net als ik)

Bovenaan Onderaan