5W30 olie gezamelijk inkopen

goom

Lid
Hallo
Ik wil 2 liter 5W30 morotolie kopen voor mijn octavia.
Nu heb ik een aanbieding gezien van
Castrol SLX Professional Powerflow Longlife III 5W-30
Als ik minder als 7 liter koop (het zijn verpakkingen van 1 liter) dan moet ik 5,95 aan verzendkosten betalen.
Ik vraag mij af of er in de regiio van Rotterdam-Gouda iemand is die samen wil inkopen met mij zodat we geen verzendkosten hoeven te betalen.

Ik woon niet in de buurt maar wat is de literprijs?
Ik zit in Zuid-Frankrijk momenteel en was bij een Super-U.
Die heeft Shell 5W-30, exact dezelfde als ik in Nederland koop voor € 24,99 voor 14,95.
Ik neem een paar ltertjes mee!

Tjonge, Shell durft wel prijzen te vragen.
Mijn vorige Skoda een Fabia 1.9 SDI verbruikte nagenoeg geen olie, dus lette ik er niet zo op.
Maar nu wel in mijn OII moet elke 9000 Km een litertje!
Nogmaals jammer, ik woon niet in de buurt.
Leuk initiatief!
Groet en succes.

Even aan Castrol Nederland vragen of dit ( Castrol SLX Professional Powerflow LongLife III, 5W30 ) een bonafide product is.
Ik ken alleen de Castrol EDGE, en die is goed maar wel in de 27 euro per liter!

yup

Lid
Bij de Kruiberg heb ik voor mijn 530d motorolie gekocht, 16 liter in totaal, origineel BMW LL04 5w30 iets van (minder dan) 100 euro voor 16 liter Met verzendkosten. Het is wel een week later geleverd terwijl het binnen een paar dagen zou zijn maar er was wat fout gegaan in de verzending, had geen haast dus dat was totaal geen probleem. Dus het is in ieder geval een betrouwbare aanbieder, ik raad het je zeker aan.

Trouwens, meestal kopen ze in Duitsland in en daar is olie echt idioot goedkoop. In Nederland word er woekerwinsten op gedraaid.

Trouwnes, die Castrol Professional Powerflow bestaat echt hoor, die heb ik nog gekocht bij VAGtechniek in Nuenen. Ik heb daar met mijn motor meer dan 100.000 km mee gereden (met die soort olie voor de grappenmakers) (2.0 16v PD TDi 140pk) als dat fake zou zijn zou ik nu zonder nokkenassen rondrijden.

diver36

Nieuw lid
via ebay in duitsland bij levoil castrol slx 5w30 longlife3 gekocht voor 7.80 eurie per liter met de verzend kosten mee gerekend nog geen 9.00 euri per liter woensdag avond besteld en vrijdag om 10uur geleverd met upc. dat noem ik nog eens zaken doen i.p.v 23 euro per liter in nederland.
hoop dat jullie er wat aan hebben gegroet en succes :xyxthumbs:

Bovenaan Onderaan