6 nieuwe modellen tot 2014

Nieuwe Roomster? Eindelijk, vraag me af hoe die er uit gaat zien... En of ze nog altijd zo kindvriendelijk achterin blijven!
Ik weet niet goed wat ik van de nieuwe SUV moet denken, maar een zijafbeelding zegt gelukkig nog niet zo heel veel.

Reneoctavia

Nieuw lid
Hallo allemaal,

Weet iemand van julie of Skoda ook met een 7 persoons model bezig is. Ik rij zakelijk een octavia business line elegance, en privé een Zafira. De Zafira zou ik graag tzt in willen ruilen.

Falcon

Donateur
Ik denk het wel. Persoonlijk denk ik dat de Roomster een MPV model gaat worden ten grootte van de Touran en daarnaast zal er waarschijnlijk ook een grotere Yeti komen (aka Bigfoot :D.

@Reneoctavia: Roomster is inderdaad van opzij geen hoogvlieger, maar als je verbruik, aankoopprijs én kofferruimte naast die van de Yeti legt...

AGTon

Forumguru
Hallo allemaal,

Weet iemand van julie of Skoda ook met een 7 persoons model bezig is. Ik rij zakelijk een octavia business line elegance, en privé een Zafira. De Zafira zou ik graag tzt in willen ruilen.

Zit dat al jaren te roepen.

Rij nu in een Fabia combi, maar ben opzoek naar wat groters ivm 2 kinderen en ik ben nogal aan de maat.

Zat daarom vd week in een Octavia, en als ik daar in zit, dan past de kleine met stoel dus niet achter mij. De voetjes zitten klem tegen de achterleuning. Ging daarna plaatsnemen in een Roomster, en daar paste het wel allemaal.

Met andere woorden, ik ga voor de Roomster, echter is een maatje groter van de Roomster welkom.

Falcon

Donateur
Persoonlijk denk ik dat de Roomster een volledige make-over krijgt en dus tussen de Mission-L/Rapid en Octavia geplaatst gaat worden.

Dan heb je zijdelings daarvan de Yeti en de "Bigfoot".

dejeroen01

Nieuw lid
Thanks voor de link! Scheelt zoeken :-) Persoonlijk ben ik benieuwd naar de station van de octavia en hoop ik dat ze nog wat gaan doen aan de neus versus de rest van de SuperB. :crazy:
De verhoudingen vind ik persoonlijk niet heel mooi. Echter van binnen vind ik 'm geweldig. Al kwam ik van de 407sw (2.0 diesel138pk) ben ik uitermate tevreden met mijn (benzine) Octavia sw BL ellegance 1.2. En mijn portomonee vindt het geweldig... :laugh:

Bovenaan Onderaan