Jean_Jacques
Lid
Ik heb waterschade gehad waarbij er zelfs veel water onder mijn stoel is blijven staan. Vond mijn versterker – die standaard gepositioneerd is onder de passagiersstoel van mijn Octavia 2014 – niet erg fijn. Sindsdien geen audio meer. Ik heb de versterker eruit gehaald en zie veel waterschade op het moederboard.
Wat ik nu wil is deze versterker vervangen met ongeveer of precies dezelfde. Nou kom ik ze ook tegen van Audi maar ik heb geen idee of ik ook deze kan gebruiken. Ze zien er identiek uit in ieder geval. Enkel de artikelnummer is anders.
Van Octavia: 3V0 035 233 MIB Amp Module1
Van Audi: 3V0 035 465 C MIB Amp Module1
Weet iemand hier meer vanaf? En misschien zijn er nog meer opties voor vervanging van deze versterker? Seat, Volkswagen...
Heb nog geen zelfde gevonden van Skoda op het Internet.
Wat ik nu wil is deze versterker vervangen met ongeveer of precies dezelfde. Nou kom ik ze ook tegen van Audi maar ik heb geen idee of ik ook deze kan gebruiken. Ze zien er identiek uit in ieder geval. Enkel de artikelnummer is anders.
Van Octavia: 3V0 035 233 MIB Amp Module1
Van Audi: 3V0 035 465 C MIB Amp Module1
Weet iemand hier meer vanaf? En misschien zijn er nog meer opties voor vervanging van deze versterker? Seat, Volkswagen...
Heb nog geen zelfde gevonden van Skoda op het Internet.