a.b. inleren

superbeam

Nieuw lid
weet iemand toevallig hoe de a.b. van een octavia combi van 2002 opnieuw in leert? het is een sleutel met a.b. in een.

Ronnie

Forumguru
1 nieuwe a.b. en 1 nieuwe batterij
De nieuwe sleutel moet "aangemeld" worden middels VAG-COM of de dealer,
De batterijsleutel: Sleutel in portierslot steken, tegelijkertijd een a.b. toets indrukken en de auto met de sleutel afsluiten (2 sec.), dan zou het weer moeten werken.
Je kunt dit ook met de nieuwe sleutel proberen, als de software in de sleutel ook gekopieerd is kan dit ook werken, anders middels VAG-COM/dealer.

Desperado

Forumguru
Even een oud topic teruggezocht.
Bij de O1 had ik maar 1 sleutel en dus heb ik er een nieuwe bijbesteld voor 50 euro.
Nou wist ik dat inleren geld kost, maar de Skodadealer hier in Ede durfde er even schaamteloos 60 euro voor te vragen.
Ik heb bij de Zafira ooit een nieuwe afstandbediening moeten aanschaffen. Deze koste in 2010 36 euro en voor dat geld werd de sleutelbaard overgezet en werd de sleutel ingeleerd.
Ik ben wel benieuwd of er meer mensen zijn die dit hebben meegemaakt en 60 euro extra moesten betalen.

EdK

Forumguru
Bij mijn fabia miste ik bij inlever ook een sleutel met AB.
Netjes gemeld tijdens onderhandelingen voor toendertijd de RR.
Geen probleem was dit maar enkele maanden rijdend in de RR wel voor de typetruus die me doodleuk een rekening stuurde van rond de 120 eurie voor sleutel met AB incl inleren.
Na een bezoekje bij de directeur van de dealer met de nota was ik de nota opeens kwijt en wel een 2bakken koffie rijker.
En de directeur vroeg me waarom ik eigenlijk even op bezoek was.......wel vanwege je goede koffie.

Prijs waarover ik praat is van 6 a 7 jaar geleden.

Bovenaan Onderaan