A/C compressor

beste forum vrienden mijn A/C compressor is kaduuk heb er een gevonden maar weet niet of deze uitwisselbaar zijn deze is namelijk voor de audi A6 gemaak zie foto's type aanduiding weet namelijk niet of dit het enige is waar ik op moet letten nummer onder de lijn is niet gelijk. A:C compressor audi A6.jpeg IMG_1575 kopie.jpg

de onderste foto is de type aanduiding van mijn skoda octavia II combi 1Z5 de onderste is voor een Audi A6.
of moet ik naar meer kijken dan alleeen het type plaatje?
dit is de voledige omschrijving Skoda Octavia Combi (1Z5), Combi, 2004 / 2013 2.0 TDI PDF 140pk

Laatst bewerkt:

Highway

Forumguru
447180-4344 is volgens mij het onderdeel nummer. Het andere nummer onder de lijn zal wel een serie nummer zijn.

Gezien het onderdeel nummer hetzelfde is, zou deze volgens mij 1 op 1 moeten passen.

Arjann

Forumguru
Let er wel op dat je aircosysteem mogelijk ook gespoeld moet worden als er gruis in zit! Anders is je nieuwe pomp ook zo kaduuk

Michelv.

Forumguru
Niet mogelijk gespoeld, maar zeker gespoeld. En de condensor vervangen en één of ander regelventiel moet vervangen worden(wordt geadviseerd)

jongens bedank voor jullie mee denken alvast.
maar het spoelen enz.daar zit ik toch aan vast het koelmiddel dat er nu in zit mag niet meer gebruikt wordend ivm milieuwetgeving
ik kan alleen niet zien of de in en uitgang gelijk zijn daar de comp. nog gemonteerd zit
gaat mij er om kan ik aan de hand van het artikel nummer er van uitgaan dat het allemaal past of is het (Serie nummer)wat het verschil kan maken.

Bovenaan Onderaan