A poor man's Range. Als jij het zegt...

Hello gents,

Blijkbaar ben ik binnenkort eigenaar van 'a poor man's Range (n.v.d.r. Rover)' aka Skodiaq volgens een lul van een buurman. Nou, eigenlijk is de man best aardig, maar hij zegt soms van die dingen die nogal verwaand over komen ook al weet hij waarschijnlijk gewoon niet beter.

Ik kijk alvast halsreikend uit naar de komst van m'n Skodiaq Sportline magic black MY2021! Pauper die ik ben zit er enkel een pano dak, en nog enkele andere gadgets op.

Ben hier toevallig terecht gekomen op zoek naar enkele vergelijkende fotos van koetswerk kleuren, en ondertussen blijven lezen en lurken dat het misschien tijd werd om me ook maar even voor te stellen uit de anonimiteit in het geval dat ik binnenkort een concrete vraag heb)

Ziet er alvast een gezellige en behulpzame boel uit!

Groeten

MaxN

Donateur
Welkom op het forum.
En je buurman is denk ik een klein beetje boel jaloers op je aanschaf.

Rosinfield

† In Memoriam
Die term is ook eigenlijk oorspronkelijk gereserveerd voor een veel goedkopere, doch sportief uitziende versie van het zelfde merk. Denk aan Alfa Sud, Ford Capri

Frup

Forumguru
Welkom hier. Fijn vooruitzicht heb je!
De buurman, ach ... Een tamelijk sneue opmerking van iemand voor wie status kennelijk belangrijk is.
In ieder geval zegt zijn uitspraak méér over hem hém dan over jouw auto of autokeuze.

MarcoO2

Forumguru
Voor de classici onder ons was dat direct al duidelijk. Ik denk dat @MarcoO2 er meer op doelt dat het een aardig karweitje is om deze naam telkens te moeten invoeren ;)
Uiteraard ;) ik vond het een zeer creatieve naam (en voor degenen die 'm nog niet snapten, stond de wiki-link er in de eerste posts al bij).

Haha cookie expiration on this site: never.

Trek me de opmerking verder niet aan hoor, komende van dezelfde man die bij een eerste praatje zei 'ah je houdt ook van whisky? Ik drink al jaren enkel JW.' Waarop ik; niets mis met een blend, vind van JW de Green wel goed, en hij 'nee nee black , want dat is toch de duurste.' Buurman dat is denk ik JW Blue. 'Ah ja?? Nee dan is het vast die die ik altijd drink..

:pieker: Toen dacht ik nog dat het misschien gewoon slecht overkwam, niet dus)
Ach hij heeft ook z'n goeie kwaliteiten hoor, bij elke jongere met capuchon die door de straat wandelt krijgt ied gezwind een appje om uit te kijken! :banghead:

MarcoO2

Forumguru
Trek me de opmerking verder niet aan hoor, komende van dezelfde man die bij een eerste praatje zei 'ah je houdt ook van whisky? Ik drink al jaren enkel JW.' Waarop ik; niets mis met een blend, vind van JW de Green wel goed, en hij 'nee nee black , want dat is toch de duurste.' Buurman dat is denk ik JW Blue. 'Ah ja?? Nee dan is het vast die die ik altijd drink..
hahaha dit soort mensen is echt zó grappig - zolang je ze niet serieus neemt ;)

Enne, ik heb gelijk nog een mooi topic voor je :D

Bovenaan Onderaan