Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik vind hem ook prachtig @Ridley !
Echter het interieur staat me echt niet aan, en dat zie je het als het goed het meest dus helaas, wel supermooi mooi om te zien rijden!
Zou die 13K prijsverschil tussen NL en BE nou puur overheidsroving zijn of is het zo dat ook PON er meer voor wil hebben dan d'Ieteren? Of is het zelfs zo dat de NL-overheid eigenlijk nog veel meer vraagt en dat PON zelfs minder krijgt ten opzichte van d'Ieteren?
@blackockie2, dat is eenvoudig te achterhalen toch? Gewoon checken hoeveel btw en bpm er in NL op zit en hoeveel btw er in B op zit, wat rest is de basisprijs, die zal naar ik verwacht redelijk gelijk liggen, actieprijzen uitgezonderd uiteraard.
Ja dat klopt wel, maar dan weet je nog niet de marge van de importeurs, dat is veel lastiger te achterhalen(zo niet onmogelijk), want ook de prijs waarvoor de auto bij de fabriek ingekocht wordt kan verschillen.
Pon is denk ik een grotere speler als 'D ieteren, dus wellicht koopt die voordeliger in, weet het eigenlijk wel zeker, aangezien Pon auto's afneemt zonder garantie.
Edit: D'ieteren is een stukje groter begrijp ik van @Joske
De aller mooiste sedan die er momenteel rond rijdt! En de ruimte... dat is weer typisch een opmerking van een skoda rijder!
Duur klopt inderdaad, maar dat heeft een Audi rijder er echt wel voor over. Als ik het geld heb of had,dan zou ik hem zo kopen!
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.