A3 sedan

Joske

Forumguru
ik vind het gewoon een mooie auto :D

prijs heb ik geen gedacht van.. maar aangezien er 4 ringen op staan vast te veel voor mij.

Altos

Banned
Ik vind hem ook prachtig @Ridley !
Echter het interieur staat me echt niet aan, en dat zie je het als het goed het meest dus helaas, wel supermooi mooi om te zien rijden!

CDK

Forumguru
Het is idd een beauty, qua styling dik voor elkaar qua afwerking ook, rijden doet hij lekker, maar je krijgt heel weinig ruimte voor heel veel geld.

Blackokkie2

Forumguru
Zou die 13K prijsverschil tussen NL en BE nou puur overheidsroving zijn of is het zo dat ook PON er meer voor wil hebben dan d'Ieteren? Of is het zelfs zo dat de NL-overheid eigenlijk nog veel meer vraagt en dat PON zelfs minder krijgt ten opzichte van d'Ieteren?

CDK

Forumguru
@blackockie2, dat is eenvoudig te achterhalen toch? Gewoon checken hoeveel btw en bpm er in NL op zit en hoeveel btw er in B op zit, wat rest is de basisprijs, die zal naar ik verwacht redelijk gelijk liggen, actieprijzen uitgezonderd uiteraard.

Blackokkie2

Forumguru
Ja dat klopt wel, maar dan weet je nog niet de marge van de importeurs, dat is veel lastiger te achterhalen(zo niet onmogelijk), want ook de prijs waarvoor de auto bij de fabriek ingekocht wordt kan verschillen.

CDK

Forumguru
Pon is denk ik een grotere speler als 'D ieteren, dus wellicht koopt die voordeliger in, weet het eigenlijk wel zeker, aangezien Pon auto's afneemt zonder garantie.

Edit: D'ieteren is een stukje groter begrijp ik van @Joske :bloos:

Laatst bewerkt:

Joske

Forumguru
Pon is een grotere speler als 'D ieteren
denk jij dat? dat denk ik niet ;)

De groep D'Ieteren is actief in 120 landen, heeft 26.000 werknemers en bedient 17 miljoen klanten.

De groep d'Ieteren importeert en distribueert in België (en soms ook Luxemburg):

• Volkswagen, Audi, Seat, Skoda, Bentley, Bugatti, Lamborghini en Porsche
  • motorfietsen van Yamaha en MBK
  • e-Solex (sinds 2008)
  • Zodiac opblaasboten
  • Brenderup aanhangwagens
Andere onderdelen van de bedrijvengroep zijn de leasemaatschappij s.a. D'Ieteren Lease n.v. en netwerk My Way voor de verkoop van tweedehands auto's.

• Leuk
Waarderingen: CDK

s-line

Forumguru
De aller mooiste sedan die er momenteel rond rijdt! En de ruimte... dat is weer typisch een opmerking van een skoda rijder!
Duur klopt inderdaad, maar dat heeft een Audi rijder er echt wel voor over. Als ik het geld heb of had,dan zou ik hem zo kopen!

Bovenaan Onderaan